#26 Skrevet April 5, 2013 Om du napper av en og en coil til du ikke merker forskjell, deretter bytter du om tenningsmodulene, den coilen du nappet av som du ikke merket forskjell på vil du merke forskjell på nå (Ehm, AAN har vel disse skrudd i en rekke de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 5, 2013 Napper berre av dysekontaktene;) Funker på samme måte så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 5, 2013 Godt poeng, jeg ville forsøkt å kryssbytte tenningsmoduler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 6, 2013 Takker for svar, da prøver jeg dette i kveld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 6, 2013 Om du napper av en og en coil til du ikke merker forskjell, deretter bytter du om tenningsmodulene, den coilen du nappet av som du ikke merket forskjell på vil du merke forskjell på nå(Ehm, AAN har vel disse skrudd i en rekke de.. Syns ikke jeg merket no forskjell på noen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 18, 2013 Da har jeg byttet til coiler med innebygd tenningsmodul, så og si ingen merkbar endring. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 18, 2013 Bytt bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 18, 2013 Skjer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 18, 2013 Hvis du kjører rolig til litt over 3500rpm og deretter gir bånn på, noen motstand da? Kun problemer under 3500rpm? Kan jo være lmm. Den får du ikke feilkode på selv om den er dårlig, bare hvis den ryker/kobles fra.. Du har utskrift av diagnose i 1.posten, hva ligger loadindex på varm motor på tomgang, uten lys og uten klima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 20, 2013 Begynner å fuske fra 2-3000 og fortsetter hele veien, samme om jeg kjører rolig eller gir bånn gass. Har ikke turt å ta av kontakt til lmm mens bilen går men gjorde det i dag. Ikke noe forskjell, men hvis jeg prøver å starte uten lmm tilkoblet starter ikke bilen Noen i nærheten som har en ok lmm jeg kan prøve? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 21, 2013 på min S6 kuttet den også på ca 3000 og oppover, føltes som motoren jobbet i mot. da var det lmm som var gåen. Byttet lmm og alt var i orden:) på min hvis jeg kobler den ut mens motoren går så stopper motoren med en gang, før jeg byttet den så sjedde det ingenting. Mvh Ivan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 21, 2013 Ok, takk for svar. Da håper jeg at den fikser seg. Men trodde den var i orden jeg for den startet jo ikke uten lmm, men regnet med at det var den når det ikke skjedde noe når den ble koblet ut. Så da satser jeg på at den blir fikset nå som jeg har brukt ca 10k på det problemet. M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 22, 2013 Kjenner du noen med en s2,s4 eller s6 så er det samme LMM, fort gjort å skru over og prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 23, 2013 Bestilte lmm her om dagen. Tenkte jeg skulle sjekke min igjen, første gangen stoppet bilen. Neste gang jeg prøvde gikk turtallet opp og ned på tomgang og gikk enda dårligere. Så da er det vel ikke den det er noe galt med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...