Anbefalte innlegg

Om du napper av en og en coil til du ikke merker forskjell, deretter bytter du om tenningsmodulene, den coilen du nappet av som du ikke merket forskjell på vil du merke forskjell på nå

(Ehm, AAN har vel disse skrudd i en rekke de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Napper berre av dysekontaktene;) Funker på samme måte så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt poeng, jeg ville forsøkt å kryssbytte tenningsmoduler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, da prøver jeg dette i kveld;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du napper av en og en coil til du ikke merker forskjell, deretter bytter du om tenningsmodulene, den coilen du nappet av som du ikke merket forskjell på vil du merke forskjell på nå

(Ehm, AAN har vel disse skrudd i en rekke de..

 

Syns ikke jeg merket no forskjell på noen jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg byttet til coiler med innebygd tenningsmodul, så og si ingen merkbar endring.

 

Noen andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt bil hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører rolig til litt over 3500rpm og deretter gir bånn på, noen motstand da?

Kun problemer under 3500rpm? Kan jo være lmm. Den får du ikke feilkode på selv om den er dårlig, bare hvis den ryker/kobles fra..

 

Du har utskrift av diagnose i 1.posten, hva ligger loadindex på varm motor på tomgang, uten lys og uten klima..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å fuske fra 2-3000 og fortsetter hele veien, samme om jeg kjører rolig eller gir bånn gass.

 

Har ikke turt å ta av kontakt til lmm mens bilen går men gjorde det i dag.

Ikke noe forskjell, men hvis jeg prøver å starte uten lmm tilkoblet starter ikke bilen

 

Noen i nærheten som har en ok lmm jeg kan prøve?

 

M.V.H

 

Stian Engebakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min S6 kuttet den også på ca 3000 og oppover, føltes som motoren jobbet i mot. da var det lmm som var gåen. Byttet lmm og alt var i orden:) på min hvis jeg kobler den ut mens motoren går så stopper motoren med en gang, før jeg byttet den så sjedde det ingenting.

 

Mvh

 

Ivan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Da håper jeg at den fikser seg.

Men trodde den var i orden jeg for den startet jo ikke uten lmm, men regnet med at det var den når det ikke skjedde noe når den ble koblet ut.

 

Så da satser jeg på at den blir fikset nå som jeg har brukt ca 10k på det problemet.

 

M.V.H

Stian Engebakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du noen med en s2,s4 eller s6 så er det samme LMM, fort gjort å skru over og prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte lmm her om dagen.

 

Tenkte jeg skulle sjekke min igjen, første gangen stoppet bilen.

Neste gang jeg prøvde gikk turtallet opp og ned på tomgang og gikk enda dårligere.

Så da er det vel ikke den det er noe galt med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.