Garasjen på Viasat 4 - Hjul til A5 :)

Anbefalte innlegg

Viasat A5.jpg

 

Noen som fikk med seg dette? Spol fram til 33:25... :)

 

http://www.viasat4play.no/play/298850/?autostart=true

 

Bytter ut fine originalhjul med "utrolig tøffe" ettermarkedsfelger... "Nedgrader med Sigurd Sollien" burde dette innslaget vært kalt...

 

Smale kjipe felger med gal offset og helt feil dekkdimensjon...bra reklame dette :)

 

Nei, 8,5x19 ET35 med 235/35 19 passer ikke på alt, hihi...240 stuk med bakhjulet 50 cm unna skjermkanten : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Noe så jævlig... Snakk om tullinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk med meg dette på tv! :o herregud at det går ann! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk øyeblikk! El-kjipo "felgpakke ET35 som skal passe det meste" Fikk en god latter om ikke annet! Selv frua i huset så den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff ja.. så denne...

liker egentlig godt "garasjen" da de følger oss "vanlige" entusiaster med et variert utvalg av kostnads nivåer slik at ikke alt er totalt uåpnåelig slik det ofte er i bilprogrammer

 

men virker av og til som de er litt "tom for ideer" sånn som i dette tilfelle...likte ikke helt felga jeg heller.. men er vel sikkert noen som syntes de var kule...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff ja.. så denne...

liker egentlig godt "garasjen" da de følger oss "vanlige" entusiaster med et variert utvalg av kostnads nivåer slik at ikke alt er totalt uåpnåelig slik det ofte er i bilprogrammer

 

men virker av og til som de er litt "tom for ideer" sånn som i dette tilfelle...likte ikke helt felga jeg heller.. men er vel sikkert noen som syntes de var kule...

 

Helt enig, et helt ok program og ære til Asgeir for en ok jobb, men her bomma dem...tror også han hadde en bismak i munnen da han måtte late som om han likte dette...håper han fikk med seg originalhjulene hjem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.