#1 Skrevet Februar 26, 2013 Hei. Er ute etter et sted å skru bil i Oslo omegn. Noen steder det er ledig? Evt. Noen som vil leie sammen? Jeg skal se på en plass i Oslo sentrum i morgen (alexander kiellands plass) Her kan vi være 2 muligens 3 biler. Kommer med mere info i morgen. Her må det bestemmes fort. Mvh Josip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2013 Da har Jeg sett på lokalet i Oslo sentrum. Har takket nei il det a det var mye og fikse så det kunne være brukanes. Noen som har en ledig plass...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 hvor stor plass trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 Hei. Er ute etter et sted å skru bil i Oslo omegn. Noen steder det er ledig? Evt. Noen som vil leie sammen? Jeg skal se på en plass i Oslo sentrum i morgen (alexander kiellands plass) Her kan vi være 2 muligens 3 biler. Kommer med mere info i morgen. Her må det bestemmes fort. Mvh Josip Jeg er også på jakt etter plass, men helst mot bærumsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 hvor stor plass trenger du? Hadde håpet på og kunne ha plass til løftebukk og litt plass rundt bilen. Kan fint dele på arbeidsbord og annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2013 Jeg er også på jakt etter plass, men helst mot bærumsiden. Jeg er åpen for forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2013 jeg er muligens på utkikk etter noe også, så si gjerne i fra hva dere finner evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2013 Jeg er også på jakt hvis dere finner noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2013 Hadde håpet på og kunne ha plass til løftebukk og litt plass rundt bilen. Kan fint dele på arbeidsbord og annet. Med plass til løftebukk mener jeg en saksebukkløfter. Denne tar ikke all verden med plass. Har du noe ledig Øyvind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2013 Ingen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...