#1 Skrevet Februar 26, 2013 hadde en liten brann i ledningsnettet på min audi s4 2.7 biturbo. etter dette så vil ikke bilen gå ordentlig når den blir varm, men går strøkent når den er kald. har feilsøkt og fått opp deffekt temp sensor, samt kortsluttning fra batteriet. har målt at det ikke er strøm til sensoren, noen som veit hva som kan være galt? har fiksa alt som brant, og ledningene til sensoren har ikke brent. er det noen måte som jeg kan koble strøm til den ifra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2013 Ville funnet ut hvilken ledning ut av motorstyreenheten som er til tempsensoren og målt der. Har du strøm der så kan du jo konstatere et evt ledningsbrudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2013 har fulgt ledningen fram til hjernen, men er ikke strøm på den der heller, noen som vet hvor denne ledningen går hen? ser den går inn i bilen, men klarer ikke å finne den der. har også funnet ut at hvis jeg kobler fra lmm, så går bilen som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...