Diverse deler til Golf 2 G60, Passat 35i og Golf 4

Anbefalte innlegg

Som overskrift sier så har jeg diverse deler liggende etter gamle bilprosjekt.

Bare å komme med bud på ting da jeg ikke vet hva det er verdt.

 

Golf 2 G60:

 

Strøkent originalt G60 ratt 500 kr

Momo rattnav 200 kr

Original luftfilterboks 300 kr

3 bar bensintrykkregulator 200 kr

Reimer og hjul til G-lader 200 kr

Diverse pakninger 200 kr

 

Golf 4:

 

Original grill med emblem (Jazzblå) 200 kr

 

Passat 35i:

 

Momo rattnav (ubrukt) 200 kr

Diverse innredning. Deksler, oppbevaringsrom, luftdyser, girkule m/pose etc. 300 kr for alt

 

Ta kontakt om dere trenger noe av dette eller kjenner noen som vil ha det :-)

Holder til i Rogaland, men er ikke noe problem å sende i posten.

 

Er offshore nå men kan legge ut noen bilder når jeg kommer hjem igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ha pris/prisantydning. Ellers blir tråden din stengt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska du ha for rattet ? Vett du ka årsmodell rattet e fra ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt rattnavet, de er vel like på golf 2 og passat? Så samme hvilken...

 

Golf 2 G60 har såvidt meg bekjent aldri blitt levert med gammel type rattstamme, så om det er et g60ratt. (Som er likt nesten alle etter 88 med servo) så er det nok til ny rattstamme. Kan uansett moddes frem og tilbake så man får det til å passe;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ha pris/prisantydning. Ellers blir tråden din stengt. :)

 

Skal ordne det straks! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska du ha for rattet ? Vett du ka årsmodell rattet e fra ?

 

Har egentlig ikke peiling hva det er verdt, men hva med 500 kr? Rattet er strøkent og kom fra en original 91-modell G60

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt rattnavet, de er vel like på golf 2 og passat? Så samme hvilken...

 

Golf 2 G60 har såvidt meg bekjent aldri blitt levert med gammel type rattstamme, så om det er et g60ratt. (Som er likt nesten alle etter 88 med servo) så er det nok til ny rattstamme. Kan uansett moddes frem og tilbake så man får det til å passe;-)

 

Det var sånn det var altså :) Har ikke delene foran meg nå da jeg er offshore, men da er det nok ett som passer Golf 1 og ett til Golf 2/3 og Passat osv.

Det til Golf 1 er brukt, mens det andre er ubrukt. Betalte vel rundt 600 kroner for det nytt så hva med halvparten?

Hvis du ikke må ha det med en gang så kan jeg ta det med meg neste gang jeg reiser ut fra Sola? Det er vel rundt 1.april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det e et skille der skjønne du, derfor eg spør, men det går jo an å prøve :) I og med at eg bor i Haugesund og du på Åkra så e det jo ikkje så langt imellom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det e et skille der skjønne du, derfor eg spør, men det går jo an å prøve :) I og med at eg bor i Haugesund og du på Åkra så e det jo ikkje så langt imellom :)

 

Ok. Er ingen problem å få prøvd det nei :) Men er som sagt offshore nå så kommer hjem neste tirsdag.

Jonatan skriver over her at det er skille rundt 88-modellen så er vel forhåpentligvis der det blei forandring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattstammen skiller på før/etter -88, G60 ble produsert fra og med 88, så alle g60 har den nye typen...

 

Jeg tenkte at rattnavet til golf også var til g60en, men ser at det ikke er skrevet, så det kan tenkes at det til golf er til pre88... jeg trenger isåfall det andre...

 

Om du magnus har en bil fra før 88, så passer ikke g60 rattet, jeg har isåfall et skinnratt liggende som passer, kan ta g60ratt i innbytte...;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattstammen skiller på før/etter -88, G60 ble produsert fra og med 88, så alle g60 har den nye typen...

 

Jeg tenkte at rattnavet til golf også var til g60en, men ser at det ikke er skrevet, så det kan tenkes at det til golf er til pre88... jeg trenger isåfall det andre...

 

Om du magnus har en bil fra før 88, så passer ikke g60 rattet, jeg har isåfall et skinnratt liggende som passer, kan ta g60ratt i innbytte...;-)

 

Va er det som skiller rattstammene egentlig? Er det forskjellig tykkelse eller har det med antall spor å gjøre?

Det beste er nok å se på det når jeg kommer hjem så jeg er sikker :-D

Det ubrukte navet kjøpte jeg til min 95 Passat 35i, men det ble aldri byttet pga airbagen mener jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tykkelse og antall splines ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn kjekk en som er produsert helt i slutten i 87... Men diverse deler som jeg bestiller osv, bestiller jeg som 88 modell ;) Er det sånn at hjullagrene fremme er større i diameter fra 88 og oppover? For hvis det er tilfellet så er min 88 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tykkelse og antall splines ja...

 

Splines var det ordet jeg leita etter ja! Har nok en som passer til deg, så sender deg en PM når jeg er hjemme igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sånn kjekk en som er produsert helt i slutten i 87... Men diverse deler som jeg bestiller osv, bestiller jeg som 88 modell ;) Er det sånn at hjullagrene fremme er større i diameter fra 88 og oppover? For hvis det er tilfellet så er min 88 mod

 

Kjekt det når de som selger deler ofte ikke finner rette bilen heller da ;) Så må du sende det i retur igjen...

Men vi kan se når jeg kommer hjem om du vil prøve det. Kan sende deg en PM da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye som skiller på før og etter 88 men husker ikke hele lista...

Letteste er å plukke av rattet å måle splinsa, så vet du;-)

Om du fremdører me ei stor rute, og ikke de gamle med ei lita trekantrute og speilet midt i, da har du nok en 88modell, og da også den nye typen rattstamme;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.