#1 Skrevet Februar 27, 2013 (endret) fulgte med touranen min og kun brukt i 14 dager da jeg gikk over til større hjul. 3 dekk med mye spor igjen og et dekk som er litt mer slitt. ser ut til at det har vært for mye luft i dette hjulet. kan leveres/møtes i oslo/akershus pris: 1000kr/bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 hopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2013 fulgte med touranen min og kun brukt i 14 dager da jeg gikk over til større hjul. 3 dekk med mye spor igjen og et dekk som er litt mer slitt. ser ut til at det har vært for mye luft i dette hjulet. kan leveres/møtes i oslo/akershus pris: 1000kr/bud? Har du bilde av mønster? og hvor mange mm er det igjen? og hva slags ET er det på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2013 beklger men disse er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...