#1 Skrevet Februar 27, 2013 Hei. Noen andre enn meg som sliter me då stille på treff om tirsdagene? Er det mulig å ha treff andre dager innimellom? Vil veldig gjerne treffe andre i klubben, som deler kjærligheten for VAG, men blir dessverre veldig vanskelig for meg om tirsdagene. Mvh Johannes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2013 Hei Denne har ikke jeg sett før nå Vi kunne gjerne tatt en onsdag en dag i mnd. F.eks 2. tirsdagen i mnd, og 4 onsdagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2013 Støtter denne eg og. Greitt med og variere dagene litt. Junior har f.eks fotballtrening hver tirsdag og da er det vanskelig og komme seg på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 Ja jeg har jo småen akkurat den annnehver uken, tirsdagen er siste dagen, så onsdagen hadde vert mye lettere for meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Hei Denne har ikke jeg sett før nå Vi kunne gjerne tatt en onsdag en dag i mnd. F.eks 2. tirsdagen i mnd, og 4 onsdagen? Ja, det hadde vøæt kanon med en slik løsning Tirsdag er svært vanskelig for meg, og Onsdag passer mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2013 Kunne ikke tatt en søndag innimellom også da? Flott unnskyldning til å slippe svigermors krumkaker. Jeg klarer som regel aldri å stille på tirsdagstreff da ungene har trening mandag, tirsdag og onsdag.. (bilen blir sjeldent kald på kvelden ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2013 Enig med deg Odd. Variere litt på dagene, kjøre treff både i helger og ukedager slik at de som kommer litt lenger vekke fra får anledning til og stille og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2013 Er forsatt er par luringer i Førde som har lyst på treff Fint om dere har noen helgetreff så vi får være med på morroa og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2013 Ja, vi kan godt ta et helgetreff, gi det et nytt forsøk Gjerne om en god mnd når muligens tempen er høyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2013 fint om det kan være litt temp ja kan og arrangere treff i førde om noken er lysten? Litt gocart og grilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2013 fint om det kan være litt temp ja kan og arrangere treff i førde om noken er lysten? Litt gocart og grilling Gocart er kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...