#1 Skrevet Februar 27, 2013 Ønsker å kjøpe høytrykkspyler! Alt av interesse. Kom med forslag! Mvh Johannes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2013 Har en Karcher 210 som jeg ikke bruker. med to dyser, roterende og fast. Dette er i billigste kategori av høytrykkspylere. Den er lite brukt. 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2013 Hei, takk for tilbudet Odd Erik, men siden jeg ønsker å bli detailer må jeg nok ha noe kraftigere. Men takk for forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2013 plantasjen har karcher k4 med terrassevasker til 1990kr, trur ingen kan slå den prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2013 http://www.partsandretards.no/bilpleie/kraenzle-hoytrykksvasker/kraenzle-k1151t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...