Tips til felger på A4 Allroad IbisHvit

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips og inspirasjon til valg av felger på min nyinnkjøpte bil..

Hvor brede dekk kan jeg evt sette på osv!?

På forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden...

Hvilke dimensjoner i dekk og felg går på A4 Allroad i 19 eller 20"?

Noen med erfaringer??

Vil eks. 10x20 et 25 gå på bil med 35mm senk, uten å subbe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 9x20" ET25 (RS5 replika) med 255/35 på min som er original i høyden. Hadde 275/35 dekk før. Gikk fint det og, men lite plass bak da mot karroseri.

Med 35 mm senk er du ikke engang nede på original høyde på usenket A4 std. Er usikker på om det ser så veldig bra ut. Skal du først senke burde du kanskje dra til litt mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott den Misanorøde ja. Såvidt jeg vet er det 10x20 et18 på den, men usikker på dekkdim.

Blir nok ikke aktuelt å senke mer enn 35mm. Har sett bilder av Allroad med dette H&R settet og 9x20 et25 - samme felger som deg - ser ganske bra ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 9x20" ET25 (RS5 replika) med 255/35 på min som er original i høyden. Hadde 275/35 dekk før. Gikk fint det og, men lite plass bak da mot karroseri.

Med 35 mm senk er du ikke engang nede på original høyde på usenket A4 std. Er usikker på om det ser så veldig bra ut. Skal du først senke burde du kanskje dra til litt mer?

Om du har mulighet kan du poste bilde av din bil med sommerhjula? Litt inspirasjon... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jovisst :)

Her er bilder med 275/35 gummi. Kjører nå med 255/35 som er mer lik originaldiameter.

a4allroad2.jpg

a4allroad1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil du har!! Hvordan ble kjøreegenskapene med 255.35.20 i forhold til originalt? Støy, sporing osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yra9a7e6.jpg

Denne har 35mm H&R understell med 9x20 et25

uploadfromtaptalk1388085265816.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Det så jo veldig ryddig ut!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil du har!! Hvordan ble kjøreegenskapene med 255.35.20 i forhold til originalt? Støy, sporing osv...

Hei. Bilen sporte mye med 275, med 255 er den svært mye bedre, ikke ulik slik den er med org 18" hjul med 245/45. Men her betyr sikkert dekkfabrikat og design på dekkskulder også mye. Mer støy får man med bredere dekk, men dette er ikke akkurat en Corolla ift støydemping da ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.