#1 Skrevet Februar 27, 2013 Hei, har en c4 2,3 quattro som har vært varebil, er derfor større bremser bake. Har problemer med at høyre bakbrems henger på, trodde det var på grunn av at håndbrekket var veldig stramt. Men har slakket håndbrekket å luftet bremsene, men er ikke blitt bedre. Bilen gikk nylig igjennom eu-kontroll, uten noen anmerkninger på bremsene. Noen som har en ide om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2013 Er ganske sikker på at T-kroken på håndbrekket står feil vei og det gjør at den tar mye mer på høyre bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2013 Går gliderne dine fritt? Returnerer håndbrekksarmen i caliper som den skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2013 Er ganske sikker på at T-kroken på håndbrekket står feil vei og det gjør at den tar mye mer på høyre bak. T-krok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2013 Går gliderne dine fritt? Returnerer håndbrekksarmen i caliper som den skal? Har skiftet skive og klosser på begge sider, grunnen til dette var at ytterste kloss på førersiden bake (motsatt av den jeg plages med nå) Var borte, sånn at de jeg kjøpte bilen av hadde kjørt med caliper som bremsebelegg en god stund: bh : Da (3mnd siden) var caliper som jeg plages med nå i ok stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2013 T-krok? Regnet med det spørsmålet. Sitter under bilen, over mellomaksling og eksos. Kan være litt kronglete å se. Ser slik ut: Den kroken som stikker lengst bak, skal være på høyre side. Hvis den snues, så vil høyre wire være en del strammere en venstre. Ikke alle som er påpasselig med det når de bytter kabler, så har snudd den på et par av mine C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2013 Regnet med det spørsmålet. Sitter under bilen, over mellomaksling og eksos. Kan være litt kronglete å se. Ser slik ut: Den kroken som stikker lengst bak, skal være på høyre side. Hvis den snues, så vil høyre wire være en del strammere en venstre. Ikke alle som er påpasselig med det når de bytter kabler, så har snudd den på et par av mine C4. Mye styr å snu den da? Må nesten vente til i morgen før jeg får sett på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2013 Mye styr å snu den da?Må nesten vente til i morgen før jeg får sett på den. Skal innrømme at det er litt jobb med den der. Som jeg nevnte tidligere så er den plassert over eksos og mellomaksling, så en bør smøre seg inn med tolmodighet. Har ikke noen fasit på det, men jeg pleier å nappe av kablene ved kaliperne, for så å vippe dem av t-kroken. Deretter er det bare å snu den og montere kablene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2013 Skal innrømme at det er litt jobb med den der. Som jeg nevnte tidligere så er den plassert over eksos og mellomaksling, så en bør smøre seg inn med tolmodighet. Har ikke noen fasit på det, men jeg pleier å nappe av kablene ved kaliperne, for så å vippe dem av t-kroken. Deretter er det bare å snu den og montere kablene igjen. Får meg under i morgen, å se om den er rett vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...