#1 Skrevet Februar 27, 2013 (endret) Hei. Kjøpte denne fangeren til min preface med lovnadder om at den passet rett på, noe som ikke viste seg å stemme... Selges derfor videre. Den er grønn(usikker på fargekode), og er i grei stand. Mener det var noen riper i den, men ingen skader. Komplett med jern som skal inn i vangene. Skal legge ut bilder en av de nærmeste dagene. 800/bud Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2013 Opp. Pris kan diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2013 er det ekstraleppe på'n? bor nær hamar. sleng gjerne opp et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2013 Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2013 Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Skal ordne iløpet av kvelden eller morradagen jeg. Edit: Helt glemt det bort jeg.. håper jeg får tid i dag men det er en helt standard facelift fanger til avant, uten noen spesielle skader. Er nok litt ripete osv, så bør lakkeres uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Skal ordne iløpet av kvelden eller morradagen jeg. Edit: Helt glemt det bort jeg.. håper jeg får tid i dag men det er en helt standard facelift fanger til avant, uten noen spesielle skader. Er nok litt ripete osv, så bør lakkeres uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2016 Denne har jeg liggende enda om noen skulle trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...