#1 Skrevet Februar 27, 2013 Hei. Nøkkelen på bilen ville plutselig ikke låse/åpnes fjernstyrt. Har sett i brukermanual med å synkronisere, men dette funket ikke Noen som kan ha noe tips på hva som jeg kan gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2013 Prøvd begge nøkler, og bytta batteri? Noen ganger tar nøkkelen kvelden, og da må ny nøkkel anskaffes som koster 2300 kr på møller. Da er det senderen i nøkkelen. Ellers noen ganger begynner den å funke etter å ha starta noen ganger. Kanskje en sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2013 Har du hatt batteriet frakobla? VagCom tilkobla eller lignende? Bytta batteri i fjernkontroll? Har hatt dette endel ganger i slike tilfeller med min gamle bil. Prøv og sitt inne i bilen og peik mot speilet og lås og åpne endel. Starte bilen og stoppe igjen f.eks og prøve litt igjen så kommer den ganske raskt Av og til kommer den dagen etterpå helt av seg selv hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2013 Dama brukte bilen til jobb. Låste bilen med fjernstyringa. 1.5t etterpå har alarmen på bilen utløst seg, da fungerte ikke fjernstyringa. Siden har den ikke funket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2013 Hei Kan du åpner døra med nøkel manuelt og er det funker eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2013 Manuelt går det greit, men reagerer ikke på knappene på nøkkelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2013 Er åpner alle døra eller bare VSF,ser på ledninger mellom døra og stolpen i mansjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2013 La bilen stå låst. Lås opp manuelt med nøkkelen i låsesylinderen i døra, sett deg i bilen, tenning på, tenning av, trykk på lås og så på åpne, gå ut og lukk igjen døra. Prøv å lås opp nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2013 Mål spenningen på batteriet ditt. Er det under 3v skifter du og prøver igjen. Også en stor sjanse for at nøkkelen er defekt om delenr slutter på K. Nr ser du på innsiden når du flipper opp nøkkelen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2013 Er åpner alle døra eller bare VSF,ser på ledninger mellom døra og stolpen i mansjett skal se på det imorgen La bilen stå låst. Lås opp manuelt med nøkkelen i låsesylinderen i døra, sett deg i bilen, tenning på, tenning av, trykk på lås og så på åpne, gå ut og lukk igjen døra. Prøv å lås opp nå. funka ikke :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2013 Da er det noe mer enn bare "memoryen" som har detti ut :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2013 Kanskje kan hjelpe deg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2013 Har du gjort som jeg skrev eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2013 Har du gjort som jeg skrev eller ? Så ikke posten din. har selvfølgelig lånt bort multimeteret mitt, så får ikke sjekka det nå. Takk for tipset. Skal kom med respons etter jeg har målt Har ikke slikt utstyr, Tomislav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2013 Alarmen utløser seg hvis jeg har låst bilen manuelt en stund. Låser jeg og åpner med en gang så går ikke alarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 4, 2013 Dama brukte bilen til jobb. Låste bilen med fjernstyringa. 1.5t etterpå har alarmen på bilen utløst seg, da fungerte ikke fjernstyringa. Siden har den ikke funket Hadde samme problem for noen år siden på min A4 B7 (2007, prod.mod 2008) med fabrikkmontert alarm. Heldigvis var det enda da garanti på bilen, så den ble levert på Albjerk Drammen. Fikk beskjed om at bilen hadde "kastet ut" nøklene av systemet. Det ble to nye nøkler samt bytte av noe annet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...