Hvor kan jeg få tak i 21" hjul?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ha nye hjul til onkel sin A6 Allroad, 2013 mod.

 

Det er en 3.0 tttdi, på 313 hk.

 

Han sier han vil ha 21", så da må han få det. Eventuelt kan han ha 20".

 

Noen som vet om noen sider som selger noen fete hjul som vil passe denne bilen?

 

Bilen er for øvrig hvit.

 

Og ja, bilen er dyr, så felgene kan koste en del de og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Skal ha nye hjul til onkel sin A6 Allroad, 2013 mod. Det er en 3.0 tttdi, på 313 hk. Han sier han vil ha 21", så da må han få det. Eventuelt kan han ha 20". Noen som vet om noen sider som selger noen fete hjul som vil passe denne bilen? Bilen er for øvrig hvit. Og ja, bilen er dyr, så felgene kan koste en del de og ;)

 

Ville helt klart vurdert Audi Rotor felgene til Eirik, men han burde nok ikke bruke dekkene, blir 1 tomme for smått. Til Allroad 4F er det 255/35 21 som er riktigst dim. Hvis han går ned til 20, så er det 255/40. 22 går også fint, 255/30 dekk, men da blir det kanskje litt lite dekk eller komfort igjen for han...

 

10,5 tom går nok ikke særlig bra foran, 9 tom ET35-40 der omkring er nok tingen.

 

Har et sett Giovanna Athens i 8,5x21 ET38 liggende uten dekk, se bilde, men siden de har gått ut og jeg elsker dem selv, så skal jeg nesten ha gull og grønne skoger for dem, så da må han virkelig like dem... RS6 felg i 18 tom bak så plutselig litt pinglete ut...bare synd jeg ikke fikk ut jekken fordi bilen var skrudd ned for lavt :)

 

Uansett, 255/35 21 dekk koster ca 10.000 kr, litt avhengig av merke, det er greit å vite uansett hvis han skal ha 21.

http://www.prisjakt.no/category.php?k=1106#rparams=l=s115699682

DSC00105.jpg

DSC00080.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.