#1 Skrevet Mai 10, 2005 Dette var nytt for meg! Vingen var sur, men resten var jo pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Dette er Bora R-Line fra FAW-VW, den er laget for det kinesiske markedet og ble nylig vist på bilutstilling der nede. First Auto Works er en av VW's partnere i Kina. En skal ikke se bort i fra at plastikken dukker opp i USA og Europa etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Må bare si det.... PENT!!! Lyst på Bora jah... Pen bil å style opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 syns vingen passet jeg, kanskje den burde være en tanke kraftigere i godset, litt tykkere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 syns vingen passet jeg, kanskje den burde være en tanke kraftigere i godset, litt tykkere.. Vinge er vinge uansett. Hører kun hjemme på STi/EVO. Eneste bilene jeg syntes det "passer" på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2005 Dette er Bora R-Line fra FAW-VW, den er laget for det kinesiske markedet og ble nylig vist på bilutstilling der nede. First Auto Works er en av VW's partnere i Kina. En skal ikke se bort i fra at plastikken dukker opp i USA og Europa etterhvert. Har du hørt om denne har kommet til europa ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2006 noen som vet om steder der de selger lignende vinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2006 noen som vet om steder der de selger lignende vinger? bump.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...