Komfortfunksjon i fjernkontroll..

Anbefalte innlegg

I morrest når jeg sto opp hadde det SNØDD i natt..Ja, jeg vet det er for j*****, men slik er det tydeligvis her oppe i nord :P

 

Mens jeg da sto der trøtt og fortumlet og kikket gjennom kjøkkenvinduet, kom jeg på at på A4en min (fra 97) gikk det an å trykke og holde inn låseknappen på fjernkontrollen, så lukket vinduer og takluke seg..

Dette var tydeligvis ikke noe VW hadde lyst til å ha på Passaten fra 2001..(!!??)

Noen som kan fortelle meg om det skal være slik...???

Går det an å få på denne funksjonen ved hjelp av VAG-COM eller finnes den rett og slett ikke på VW?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å få på denne funksjonen ved hjelp av VAG-COM eller finnes den rett og slett ikke på VW?

 

Alien Tech Window Controller kit er tingen ;)

http://www.alientech.net/

 

Har dette på min, storfornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ikke så dumt ut, men det var voldsomt mange trykke-kombinasjoner å lære seg da.. :P

Mye pes å bestille, få levert, og installert..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innstallasjonen er meget enkel (kan f.eks. se her: http://hometown.aol.com/atomicalex/alien.html)

 

Bestillingen gikk knirkefritt, betalte med Paypal og fikk delene i postkassa 6 dager senere (en helg innimellom også) :)

Prisen er vel rundt 360,- nå siden dollarkursen er bra sett med våre øyne :D

Husk at prisen er inklusive frakt, så den er slett ikke dårlig :)

 

Trykkekombinasjonene venner man seg fort til, tok en dag eller to bare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens jeg satt og leste over det som sto så står det følgende :

 

The AlienWindow makes use of a VW factory feature (holding the key in the lock/unlock position to roll the windows),

 

Det vil vel da si at dette ER en funksjon i VAG-COM..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens jeg satt og leste over det som sto så står det følgende :

 

The AlienWindow makes use of a VW factory feature (holding the key in the lock/unlock position to roll the windows),

 

Det vil vel da si at dette ER en funksjon i VAG-COM..??

 

Nei. Denne funksjonen som finnes for opp/ned på vinduene er når du setter nøkkelen i døra, altså ikke fra fjernkontroll. Hvis du setter nøkkelen i låsen og "låser opp" døra i fem sekunder (holder nøkkelen der) vil vinduene gå ned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at VW er "billigutgaven" av Audi altså :P

 

Men da har jeg bestilt dette da, så får vi vel se hvor lang tid det tar å lære seg trykk-kombinasjonene :P

 

Takk for hjelpa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at VW er "billigutgaven" av Audi altså :P

 

Nei, tydelig at VW-eiere faktisk klarer finne ut av de fire knappene for vindusheisene som er på førersiden, mens Audi-eiere først finner ut at dem har glemt vinduene når dem er 5 meter unna bilen og heller ikke kan ha mer enn en knapp å holde styr på. Idiotsikkert, selv om eier ofte må tilbake til bilen for å hente nøkkelen han glemte i tenningen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, tydelig at VW-eiere faktisk klarer finne ut av de fire knappene for vindusheisene som er på førersiden, mens Audi-eiere først finner ut at dem har glemt vinduene når dem er 5 meter unna bilen og heller ikke kan ha mer enn en knapp å holde styr på. Idiotsikkert, selv om eier ofte må tilbake til bilen for å hente nøkkelen han glemte i tenningen :nana:

 

hehe..vel, for min del var det bare så enkelt at jeg lar takluka stå åpen når det er varmt ute..Det er ergelig å måtte gå ut for å ha den igjen, når teknikken i bilen ellers stort sett tar fra deg muligheten til å gjøre annet enn å gire, bremse, clutche og gi gass manuelt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.