#1 Skrevet Mai 10, 2005 I morrest når jeg sto opp hadde det SNØDD i natt..Ja, jeg vet det er for j*****, men slik er det tydeligvis her oppe i nord Mens jeg da sto der trøtt og fortumlet og kikket gjennom kjøkkenvinduet, kom jeg på at på A4en min (fra 97) gikk det an å trykke og holde inn låseknappen på fjernkontrollen, så lukket vinduer og takluke seg.. Dette var tydeligvis ikke noe VW hadde lyst til å ha på Passaten fra 2001..(!!??) Noen som kan fortelle meg om det skal være slik...??? Går det an å få på denne funksjonen ved hjelp av VAG-COM eller finnes den rett og slett ikke på VW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Går det an å få på denne funksjonen ved hjelp av VAG-COM eller finnes den rett og slett ikke på VW? Alien Tech Window Controller kit er tingen http://www.alientech.net/ Har dette på min, storfornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Ser jo ikke så dumt ut, men det var voldsomt mange trykke-kombinasjoner å lære seg da.. Mye pes å bestille, få levert, og installert..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Innstallasjonen er meget enkel (kan f.eks. se her: http://hometown.aol.com/atomicalex/alien.html) Bestillingen gikk knirkefritt, betalte med Paypal og fikk delene i postkassa 6 dager senere (en helg innimellom også) Prisen er vel rundt 360,- nå siden dollarkursen er bra sett med våre øyne Husk at prisen er inklusive frakt, så den er slett ikke dårlig Trykkekombinasjonene venner man seg fort til, tok en dag eller to bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Mens jeg satt og leste over det som sto så står det følgende : The AlienWindow makes use of a VW factory feature (holding the key in the lock/unlock position to roll the windows), Det vil vel da si at dette ER en funksjon i VAG-COM..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Mens jeg satt og leste over det som sto så står det følgende : The AlienWindow makes use of a VW factory feature (holding the key in the lock/unlock position to roll the windows), Det vil vel da si at dette ER en funksjon i VAG-COM..?? Nei. Denne funksjonen som finnes for opp/ned på vinduene er når du setter nøkkelen i døra, altså ikke fra fjernkontroll. Hvis du setter nøkkelen i låsen og "låser opp" døra i fem sekunder (holder nøkkelen der) vil vinduene gå ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2005 Tydelig at VW er "billigutgaven" av Audi altså Men da har jeg bestilt dette da, så får vi vel se hvor lang tid det tar å lære seg trykk-kombinasjonene Takk for hjelpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2005 Tydelig at VW er "billigutgaven" av Audi altså Nei, tydelig at VW-eiere faktisk klarer finne ut av de fire knappene for vindusheisene som er på førersiden, mens Audi-eiere først finner ut at dem har glemt vinduene når dem er 5 meter unna bilen og heller ikke kan ha mer enn en knapp å holde styr på. Idiotsikkert, selv om eier ofte må tilbake til bilen for å hente nøkkelen han glemte i tenningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2005 Nei, tydelig at VW-eiere faktisk klarer finne ut av de fire knappene for vindusheisene som er på førersiden, mens Audi-eiere først finner ut at dem har glemt vinduene når dem er 5 meter unna bilen og heller ikke kan ha mer enn en knapp å holde styr på. Idiotsikkert, selv om eier ofte må tilbake til bilen for å hente nøkkelen han glemte i tenningen hehe..vel, for min del var det bare så enkelt at jeg lar takluka stå åpen når det er varmt ute..Det er ergelig å måtte gå ut for å ha den igjen, når teknikken i bilen ellers stort sett tar fra deg muligheten til å gjøre annet enn å gire, bremse, clutche og gi gass manuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...