#1 Skrevet Februar 28, 2013 (endret) hei, har som beskrevet over Fabia RS/scout LED tåkelys til salgs disse er helt nye i eske, ikke vært montert eller testet. 2 stk lamper orginale tilbokblingskontakene ledninger til å stikke inn i kontaktene pris 1500 inkl frakt ny pris ca 1600+ kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2013 Hva er målene på festene? Jeg lurer på om disse passer i Passaten min også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2013 tror de passer,dem passer på skoda scout. tror ikke det er store forskjellen til passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2013 (endret) passer disse audi a6 4f ? vil disse piiiiipe ? er det innebygde motstander i dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2013 jeg har bare googlet det og der kommer det ihvertfall opp fabia, scout, audi a4 b7, golf 5, scirocco så jeg tror det burde passe på de fleste biler. mulig man må legge mellom noen skiver mellom lampa og selve feste i fangern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40430330 venter på kontroll så oppe om kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2013 hvis di ikke er solgt til jeg kommer nedover å får hjelp av deg til det vagcom greiene.. så kan vi se om di passer på min:) å at det går uten feilmld.. da har du hvertfall en kjøper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2013 jupp, jeg har isåfall motstander liggende også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2013 Jeg visste jeg hadde sett anonnsen et annet sted også... Har du bry til å sjekke delenummeret på dem? Kunne gjort seg med LED nede i fronten på Touran'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2013 skjønner ikke helt hvorfor delenummeret er så viktig men det er ihvertfall 5J0941067 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2013 skjønner ikke helt hvorfor delenummeret er så viktig men det er ihvertfall 5J0941067 Takk. Det gjør det litt enklere å søke på nettet om de passer rett på bilen min, eller om det trengs noen tilpasninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2013 da beholder jeg dem selv ettersom jeg fikk montert dem i transportern. bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2013 Mye tilpassning som måtte til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2013 Mye tilpassning som måtte til? nei, faktisk ikke. flyttet glasset over fra den gamle lampen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2013 Glasset? Hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2013 slettes vel om det skal beholdes selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2013 Glasset? Hvorfor? Festene og glasset sitter sammen på tåkelysene. "Innmaten" med lampefestet sitter fast med 2 hemper i bakkant av lampehuset. Det gjør at det er relativt enkelt å flytte over innmaten fra LED-lamper (Fabia/Oktavia) og over til f.eks. T5. Vurderer det samme selv på en -07 Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 24, 2013 for glasset på transportern har en annen vinkel enn på fabianen så gjør at lampen ikke passet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 24, 2013 Hvordan ble det med canbus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 24, 2013 Festene og glasset sitter sammen på tåkelysene."Innmaten" med lampefestet sitter fast med 2 hemper i bakkant av lampehuset. Det gjør at det er relativt enkelt å flytte over innmaten fra LED-lamper (Fabia/Oktavia) og over til f.eks. T5. Vurderer det samme selv på en -07 Touran. hehe, stemmer. litt bedre forklart Hvordan ble det med canbus? funker som bare det. plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 24, 2013 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...