#1 Skrevet Mars 1, 2013 Kjøpte meg et dashdisplay med hiddenlogger fra raceTechnology. Har ikke fått det til å fungere optimalt, så lurte derfor på om andre alternativ kunne være aktuelle. Er det andre som har erfaringer med slike display. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2013 Hva er det som ikke fungerer? Kan da ikke være uoverkommelig dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2013 Jeg har dette, han med scirocco rwd har det og sikkert flere her. Har du sjekket på hjemmesiden til race technology hvor kapatibel den er med sprutet ditt? Jeg har vems og da viser den nesten alle kanaler jeg trenger utenom 2 som jeg må kalibrere og legge opp manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2013 Hva er det som ikke fungerer?Kan da ikke være uoverkommelig dette? Er nok jeg som er litt dårlig på alt dette hiddengreiene. Hadde dårlig kommunikasjon med Autronicen. Hadde turteller en stund som virket, men falt bort etter en stund. Skjermen falt ut eller låste seg når jeg kjørte. Gps får jeg ikke i gang med noe registrering. Mye rart skjer. Skulle fått med meg noen som hadde litt peiling. Har fått Vipec nå og lurer på om det er noe vits å kjøpe interface. Sikker noe i oppsettet mitt som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2013 Sikker noe i oppsettet mitt som er feil. Ja. Men med så flinke medlemmer så får vi det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2013 http://www.unidash.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...