Orginal innpress på touran 2004

Anbefalte innlegg

Lurer som topic sier på hva orginal innpress er på touran? Og hvilke innpressgrenser oppad og nedad som fungerer fint på en touran? Er snakk om 8" eller 8,5" brede felger i 19"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original ET er 47, i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 45 er et godt utgangspunkt. Lavere enn det er avhengig av hvor mye senk, camber og hvilket stuk du ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på på om det er stor forskjell på 2004 kontra 2007/9, men har sett facelift (2007/9) med 8,5x19 ET45 og se så meget bra ut.

Krever dog en del senk.

 

Selv kjører jeg på 8x18 ET47 på min -07 og vurderer spacere til sommeren.

Har H&R senkefjærer og ingen ambisjoner om mer senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på på om det er stor forskjell på 2004 kontra 2007/9, men har sett facelift (2007/9) med 8,5x19 ET45 og se så meget bra ut.

Krever dog en del senk.

 

Selv kjører jeg på 8x18 ET47 på min -07 og vurderer spacere til sommeren.

Har H&R senkefjærer og ingen ambisjoner om mer senk.

 

Skjermene skal være like på Touran før og etter facelift, med orig.offset på 47 på begge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke voldsom senk ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orgimalt på touran er ET50 og går med 8"bredde i et50 men sitter langt inn kjører selv et42 forran og et40 bak på 9"bredde men forran kan jeg ikke ha noe mindre en et42 på 9" dette er en 06 2ran 2.0tdi med justerbart supersport i bunn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.