Kjøp av nye kamakslinga til min agu motor, noe tips?

Anbefalte innlegg

Som sakt i topicen så er jeg på utkikk etter nye kammer til toppen, har tenkt på orginale men hva får keg ut av motorn vist jeg sitter på en litt kvassere? Noen som har noe tips og komme med her?

 

Mvh

Ted-Rene Øien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo org turbo på biln, tenkte og porte den litt og. Nei, ca 250hk? Må æ bytte turbo da? Har en org k03

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok opp på en k04 eller franken turbo skal du ha effekt rundt 250hk...

Under 400hk har jeg ikke brukt penger på kam og slikt... Er flere som kjører over 500hk på org kammer i usa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok opp på en k04 eller franken turbo skal du ha effekt rundt 250hk...

Under 400hk har jeg ikke brukt penger på kam og slikt... Er flere som kjører over 500hk på org kammer i usa...

 

Er ikke sikkert det koster så mye ekstra for kvasskam, slik jeg forstår det skal han ha ny kam uansett? Og da er det nok ikke så vannvittig mange kronene i mellom for å få en litt kvassere? Kansje det mellomlegget er verd for å få noe ekstra utav, selv om det ikke blir så mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det slik at hvis han går for en k04(og moddene som trengs her) og kvassere kam, kan han se 300hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det slik at hvis han går for en k04(og moddene som trengs her) og kvassere kam, kan han se 300hk?

Nei! Turboen er "tom " på ærlige ca.250hk...

 

Ligger mange tråder her inne ang. 1.8T og effektøkning, bare å søke å lese...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.