9x20" med et50 på a6 c5..?

Anbefalte innlegg

Går på det uten at det tar borti noe på innsiden?

Å hvor mye må det spaces ut for at det blir kant ikant,etter et ev besøk hos biltilsynet?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 8,5" med ET45 på min. Har 20mm spacer bak og 13 forran.

Du kan se noen bilder av bilen ved å trykk på linken i signaturen min.

 

Jeg tviler egentlig på at du klarer å kjøre med disse felgene uten spacer. Mine som er 0,5" smalere og 5mm lengre ut har bare noen få mm klaring forran uten spacer. Siden dine vil bygge ca 11mm lengre inn så vil jeg nok tro at det blir kræsj. Om det faktisk går så er det nok litt flaks, samt rette typen dekk som må til.

Legger ved link til et par bilder jeg tok av innsiden av hjulene mine, montert uten spacer. Bilde1Bilde2

Håper det kanskje hjelper deg litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar å bilder!

Det blir trangt ja ser jeg,kan jeg anta 8-10mm klaring fra felgkant på bilde 2?

Tenker på godkjenning av felger,å da er de ikke glad i disse spacer'ne:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns å huske at jeg klarte å lure en finger imellom. Dekkene mine har en kant som stikker litt utfor felgkanten (for å beskytte felgkanten mot hakk).

8mm klaring er det muligens, så mye som 10mm er jeg i tvil om.

Spørs om du skulle fått prøvd felg på bil før du evt kjøper, om du da har mulighet.

En annen ting du kan være obs på er at ved bruk av spacer så må du ha minst 12-13mm, med mindre du vil slipe ned litt på navet. Jeg har slipt ned slik at jeg kan bruke 10mm (bruker det på vinterfelger). Det er ved bruk av spacer med sentrering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.