#1 Skrevet Mars 2, 2013 (endret) Har liggende noen Porsche 965 speil, like RS2 men krever litt modding for å passe i foten. Så er ene speilet med manuell justering (her sparer man vekt) Det er disse http://forum.vacn.no/showthread.php?229415-Porsche-speil-(RS2)-selges-2500kr-(nye-bilder)-SOLGT&highlight=rs2+porsche+speil De er nylakkert sorte og strøkne. Selges fordi jeg aldri får somlet meg til å få de på, og derfor ikke trenger dem. Bilde kommer Selges 2500,- PM eller christianbe@live.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2013 Krever vel litt modding for å passe i foten..? hva vil det si..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2013 Har ikke montert dem selv.. Det er de på bildene men tror det må files litt i døra for å få plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2013 må di moddes for å passe på en porsche? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2013 Vet ikke, er vel fra porsche men solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2013 Disse er tilsalgs igjen, PM meg ved interesse. OBS: De sitter ikke likt på venstre og høyre side på bilen (skal visst være slik på Porsche 965), så de er IKKE like RS2 speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...