#1 Skrevet Mars 2, 2013 Skal snart montere boxster bremsene på a4en og lurte på om noen hadde noe annbefalinger om hvordan bremseslanger jeg bør kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2013 http://www.apikol.com har akkurat bestilt der til mitt oppsett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2013 Takk for svar men får ikke bestilt derfra, må du sende dem mail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2013 Ja, netløsningen deres støtter ikke utenlands ordrer enda... Bare å sende Mail på home@apikol.com og betale med paypal.. Brankettene og sangene mine er på tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 Geir Røsten presser slager på mål til deg. Ikke så ille pris eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2013 Hvor får jeg tak i han da? of til vilken pris? billigere enn apikol? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2013 90971889 Vet ikke, har ikke kjøpt slanger av han selv, men vil tippe 400-500 pr slange. Aner ikke hva de koster hos Apikol.. Kjøpte mine hos ecs for lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2013 80$ paret hos apikol, + frakt og mva.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...