#1 Skrevet Mars 2, 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt et slik feste? Finner ikke på Norskbildelsenter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2013 Kan være en ide å oppgi hvaslags bil det er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2013 Glemte det helt, er til en Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt? Haster igrunn litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2013 Har festet røket i godset på kassa. I så fall er vel eneste mulighet og bytte hele kassa. Har selv hatt dette problemet på en mkII, da hadde salt spist opp godset i kassa så det var helt sprøtt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2013 Men det er en bolt på bildet der? Litt teit å ha en bolt der visst man ikke kan bytte ut festet? Andre muligheter som å sveise f.eks? Har rett og slett ikke tid til å være uten bil i mer enn et par dager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2013 Eg har feste liggende. kan sende i posten i morgen for porto +100kr finn delenr så skal eg sjekke om det er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2013 Hmm, vet ikke hvor dele nr. står jeg, men kan ikke du sende meg et bilde? Nr mitt er 45424554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2013 Har garantert et slik liggendes jeg også. Er likt på alle kassene fra golf 2 med slik type kasse (020) sitter i 3 skruer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...