Passer felger fra BMW 520i 95Mod?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en arbeidskollega som har en 520i 1995 mod. Han har noen skrudde 18" felger på bilen med 5 bolter som han vil selge. Vil disse passe på min Passat 2002 (5*112) ???

HASTER !! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har en arbeidskollega som har en 520i 1995 mod. Han har noen skrudde 18" felger på bilen med 5 bolter som han vil selge. Vil disse passe på min Passat 2002 (5*112) ???

HASTER !! :)

TROR bmw bruker 5X120 ? Correct me if im wrong :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5x120 ??? Er det ikke noe håp da eller ??? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkel passer overhodet ikke.

Dessuten har 5-serie mye lavere innpress enn VW, så det blir feil der også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja.... Da var jo det bare å glemme :(

Men takk for raske svar !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt passer dersom en vil det nok :D Spør f.eks. TS racing hva boltsirkel BBSene fra Audien hans egentlig har... Har selv fått borret om felger med 5x112 til å passe 5x100. Men for at dette skal være ett alternativ må felgene oppfylle visse kriterier og du må selvsagt ha veldig lyst på felgene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tror ikke jeg vil begi meg ut på det prosjektet der... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få laget deg en adapter så kan du jo få massert det på :) Fikk selv laget custom made adapter. There's a will, there's a way :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få laget deg en adapter så kan du jo få massert det på :) Fikk selv laget custom made adapter. There's a will, there's a way :P

Ettersom BMW felgene allerede bygger 2-3 cm for langt ut, så blir det ikke akkurat bedre om han må sette inn spacer i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal massere gode da, for BMW 5-serie pleier å ha innpress på 10 tallet, med adapter er en fort på den negative siden.. Men klart det kunne blitt tøft med f.eks. 10x18 ET -5 :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal massere gode da, for BMW 5-serie pleier å ha innpress på 10 tallet, med adapter er en fort på den negative siden.. Men klart det kunne blitt tøft med f.eks. 10x18 ET -5 :nana:

Når det er snakk om såpass mye så er det klart det ikke går, men som Tord sier...Hadde fått et heftig stuk! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.