#1 Skrevet Mai 10, 2005 Hei Har en arbeidskollega som har en 520i 1995 mod. Han har noen skrudde 18" felger på bilen med 5 bolter som han vil selge. Vil disse passe på min Passat 2002 (5*112) ??? HASTER !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Hei Har en arbeidskollega som har en 520i 1995 mod. Han har noen skrudde 18" felger på bilen med 5 bolter som han vil selge. Vil disse passe på min Passat 2002 (5*112) ??? HASTER !! TROR bmw bruker 5X120 ? Correct me if im wrong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 5x120 ??? Er det ikke noe håp da eller ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Boltsirkel passer overhodet ikke. Dessuten har 5-serie mye lavere innpress enn VW, så det blir feil der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Ja ja.... Da var jo det bare å glemme Men takk for raske svar !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Alt passer dersom en vil det nok Spør f.eks. TS racing hva boltsirkel BBSene fra Audien hans egentlig har... Har selv fått borret om felger med 5x112 til å passe 5x100. Men for at dette skal være ett alternativ må felgene oppfylle visse kriterier og du må selvsagt ha veldig lyst på felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2005 Ja, tror ikke jeg vil begi meg ut på det prosjektet der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2005 Få laget deg en adapter så kan du jo få massert det på Fikk selv laget custom made adapter. There's a will, there's a way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2005 Få laget deg en adapter så kan du jo få massert det på Fikk selv laget custom made adapter. There's a will, there's a way Ettersom BMW felgene allerede bygger 2-3 cm for langt ut, så blir det ikke akkurat bedre om han må sette inn spacer i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2005 Skal massere gode da, for BMW 5-serie pleier å ha innpress på 10 tallet, med adapter er en fort på den negative siden.. Men klart det kunne blitt tøft med f.eks. 10x18 ET -5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2005 Skal massere gode da, for BMW 5-serie pleier å ha innpress på 10 tallet, med adapter er en fort på den negative siden.. Men klart det kunne blitt tøft med f.eks. 10x18 ET -5 Når det er snakk om såpass mye så er det klart det ikke går, men som Tord sier...Hadde fått et heftig stuk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...