Digitalt speilrefleks Canon 450D m/ canon 50mm linse.

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har kjøpt meg 7D, så mitt pent brukte Canon 450D skal nå selges.

Kamera selges med Canons fastlinse på 50mm, F1,8 , som er helt strøkent.

Alt fungerer selvfølgelig som det skal, og kameraet leveres med skulder stropp, lader,og bruksanvisninger.

 

Selges samlet for 1500kr + frakt, noe som burde være en bra pris...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 50mm linsen som følger med? Eller er standardlinsen 18-55 også med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun 50mm som følger med av linser, dette er et godt objektiv som gir gode bilder.... men vil du ha kitt linsen så får du de nærmest kastet etter deg på finn.no, og skal jeg være ærlig så burde man legge til noen kroner og kjøpe en bedre linse en kitt objektivet , med en gang, det har man mye igjen for...;)

 

Men jeg kan legge til en strøken canon bære veske ,med plass til kamraet og et par linser i prisen....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 350D i dag, og er forsåvidt godt fornøyd med dette, men jeg syns oppløsningen er litt lav mtp. å printe ut store bilder, og at jeg nå har knipset over 11.000 ganger med det, så det er modent for en liten oppgradering. Jeg er on a budget så jeg har ikke råd til noe splitter nytt nå... Jeg er veldig interessert, hva er det du tilby av linser? Jeg har allerede ryggsekk til kameraet, så noen bæreveske trenger jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg misforstår, men jeg har bare 50mm som jeg skal selge med av linser nå...Men jeg kan jo anbefale noen linser, slik som Sigma 17-70mm, F2,8-4 eller Canon 17-85mm , F4-5,6 ....

Begge disse er en stor oppgradering i forhold til kitt objektivet og koster ikke alt for mye nye, brukt så får du Canon objektivet ned til 1200, mens Sigma objektivet til 2000,-.... men følger du med på finn, så kan man komme over et av de eller andre til en god pris...;)

 

Men du kan jo bruke objektivet du har idag også på 450D, og oppgradere den på et senere tidspunkt.....

Vis du har en 350D idag, så vil jo 450D være en god oppgradering, både mere moderne ,med bedre skjerm og pixler...Link til 350D vs 450D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kameraet solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.