#1 Skrevet Mars 3, 2013 En kompis hadde supersport senkedempere og 40/40 fjærer liggende. Så måtte prøve Men bilen ble alt for lav bak i forhold til foran Noen ide på hvordan jeg kan få den ned foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2013 Senkeskåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2013 Ja, det kan jo funke. Erstatter det fjærbeinslager? Ikke vært borti det før Dårlig bilde, men du ser sikkert problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2013 (endret) Senkeskålene erstatter de originale øvre fjærskålene. Samme funksjon som de originale, bare med annen utforming. Avhengig av biltype oppnår man alt fra ingen til 10-15 mm mer senk. Med litt uflaks får du da akkurat ikke tilstrekkelig forspenning i fjærene;). Skal i løpet av litt tid montere dette på familiebilen (Passat 3BG) sammen med 30 mm H&R-fjærer. Da har jeg riktignok ikke noen referanser på hvor mye mer senking jeg oppnår, men jeg får i alle fall sett om jeg fremdeles har forspenning eller ikke sammen med originale dempere. Om jeg ikke husker feil er det vel en drøy tusing for senkeskåler, så det er kanskje like lurt å kjøpe seg gewinde først som sist. Da veit du hva du får:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2013 Ok men vil jeg klare lik høyde foran som bak med de skålene? Eller ville dere gått for noe annet? Ser jo rimeligtragisk ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2013 De erstatter ikke fjærbeins lageret nei, uten de vil ikke fjæra følge med fjærbeinet rundt, men bli stående i spenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2013 Okay Tror jeg heller vurderer å kjøpe meg justerbart da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...