#1 Skrevet Mars 3, 2013 Søkte på dette, men fant ikke noen relevant tråd. Så spør her jeg Det finnes veldig mye å velge i når det gjelder justerbart understell til Golf 3. Og det er nok svært mange her inne som har erfaringer å dele, både på godt og vondt på de forskjellige typene. Prisene er lett å finne ut av selv, men når det gjelder byggekvalitet, holdbarhet, comfort osv så hjelper det best med reelle tilbakemeldinger. Man får som regel det man betaler for, men i like prisklasser finnes det vel både gode og mindre gode alternativer. Alle tilbakemeldinger blir satt pris på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2013 Jeg kjørte Supersport Premium Line på min cab og var veldig fornøyd med det. Senket så mye jeg ville uten å bli for stumpete og komfort var bra. Var aldri noe problem å løsne ringene ved justering heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2013 Supersport gjør jobben på min mk3. Bruker ikke bilen min på Nurburgring, så de holder i massevis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...