#1 Skrevet Mars 3, 2013 (endret) Har endret bilplanene grunnet student økonomi, så da kommer alt til prosjektet mitt for salg. Motoren får jeg levert i begynnelsen av april, resten er klart for omgående levering. Høystbydende over hvis det blir mange som er interessert. SOLGT 1.9 TDI AHU motor komplett minus turbo og ledningsnett, med motorfester, dynamo etc. 3500,- SOLGT Akslinger fra golf rallye for å montere nyere girkasse i golf 2, G60 syncro etc. 1000,- SOLGT Clutchnet Cluch Kit Stage 3 - 560NM, VR6, G60, TDI, 16V etc. 2700,- Wireoverføring gir fra golf 3 til G60 kasse, nyere golf kasser etc. 500,- SOLGT 1.9 TDK AAZ Dieselpumpe. 500,- Tror dette skal dekke det jeg har av deler til mTDI prosjektet mitt. Alt man mangler her for å bygge komplett mTDI er girkasse da jeg allerede har solgt G60 kassen, svinghjul til clutchen og burde trolig spandere på større dyser og en turbo hvis man sikter etter 200hk+. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2013 Kabelclutch fra golf 3 til G60 kasse, nyere golf kasser etc. 500,- Er dette et sånt kit som man bruker for å konvertere 02a girkasse fra hydraulisk til wireclutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2013 Kabelclutch fra golf 3 til G60 kasse, nyere golf kasser etc. 500,- Er dette et sånt kit som man bruker for å konvertere 02a girkasse fra hydraulisk til wireclutch? Whoops, ser jeg har blingsa her, mente wireoverføring gir Men trenger du så har petter lønning eller lasse nordhus komplett konvertering til wire som skal til salgs snart muligens siden han må over til hydraulisk når han bytter pressplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2013 Den er grei. Da kan jeg høre med petter. Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2013 Bump =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2013 Har dette fortsatt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2013 (endret) Bump, alt er her fortsatt utenom clutchen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2013 Fortsatt her, ingen som trenger TDI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2013 Bump, still here =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 Samler fortsatt støv i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2013 (endret) Bump.... AHU motor kan byttes i 1.6 TD motor uten mellomlegg forutsatt at det er komplett motor med drivstoff pumpe, dynamo og turbo. Kun akslingene igjen og giroverføringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2013 Bump, wireoverføringa er her fortsatt. Går snart i søppla for å rydde opp i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...