#1 Skrevet Mars 3, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe en servo pumpe til s4/s6 c4 4,2liter. Ta kontakt hvis du har en liggende. Mvh. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2013 om denne er lik på audi 2.5TDI 1995 model, så har jeg en liggende ^^ mvn Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2013 Kan du sende bilde av den på pm, eller legge det ut i denne posten? -F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2013 om denne er lik på audi 2.5TDI 1995 model, så har jeg en liggende ^^ mvn Anders Passer neppe fra R5tdi til V8. Hør med Kjetil Torstensrud, han har hatt et par slike biler i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2013 her er et bilde av servopumpa ^^ veit ikke om den er lit men trodde de var like (ser ganske lik ut på en s6 2.2t hvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2013 Den der passer ikke som nevnt, S6 2.2 og 4.2 servopumper driver bremsekraftforsterkeren i tillegg med et eget løp fra servopumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2013 Ok, da har jeg dessvere ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2013 Er det lik servopumpe på 2,2literen som på 4,2 literen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2013 Er det noen som har en servopumpe til en s4/6 c4 4,2liter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2013 Jeg har en om prisen er rett send et bud på pm. kommer fra en s6 96 4.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...