#1 Skrevet Mars 3, 2013 Er det noen i tromsø som har noen 19" eller 20" felger som jeg kan prøve på bilen min? Prøver å finne ut hva jeg skal ha til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2013 Tror ikke du har særlig mye hell her i byen. Av de som er i lokallaget er det få som har felger i disse størrelsene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2013 Er veldig redd for det selv. Må finne dim til familie vogna. Ser ut som kan bli 19" blq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2013 Skal opp til Tromsø i april, å har et sett med 8.5 og 9.5x 19" BBS LM replica, men uten dekk som du kan få prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2013 Det hørtes supert ut:) flytter du til Tromsø da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2013 Nei.. Blir boende i Harstad, men blir der mest sannsynlig en hel helg. Skal få shinet opp interiøret mitt der oppe, å så skal jeg vise bilen til en som kanskje skal kjøpe den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...