#1 Skrevet Mars 3, 2013 Har en a4 b6 2004 som jeg trenger sorte hjulbolter til. Noen som vet hvor det er å få i og vilken dim. De orginale har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2013 på ebay(sikkert andre plasser og) får du taki sorte plasthetter du setter på hjulboltane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2013 Ja, det er jeg klar over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 kan du ikke bare lakkere di du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Har gjort det. men tviler på at det holder når jeg skal skru de på. Får håpe på det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2013 hammerlakk funker som FAAN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2013 good. hvor få man taki det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2013 jernia f.eks?.. bare sørg for at det er orginal hammerlack:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...