#1 Skrevet Mars 4, 2013 (endret) Nytt klubb møte på torsdag, driver å sjekke om det er mulig å ha dette med omvisning i Aksdal Bil `s nye lokaler, kommer tilbake om jeg får dette til... Blir ikkke møte denne uken, ser på om det er mulig å få til noe hos Aksdal bil neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2013 Kommer sikkert innom en tur, skal jobbe natt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2013 Når tenkte du? Er ikke hjemme før i 8 tiden på kvelden så tror ikke jeg rekker det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2013 Pleier å vere i 19.30 tida.... Om kl blir 20.00-20.30 for noen går det fint, men greit å vite hvem hva hvor i tilfelle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 Aksdal bil hadde ikke mulighet i dag, og jeg må være hjemme med syke barn, ser på om det er mulig å få til noe på Aksdal Bil neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2013 Ser det ut som dei får te någe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2013 Blir det møte på torsdag da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2013 Har snakket med tore og blir nok i før i april møte vi kan ha på aksdal bil, jeg får ikke mulighet på torsdag da det er så mye jobb med huset for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...