fikse rust på forskjerm rs4 b5

Anbefalte innlegg

På min rs4 har det gått av litt lakk pga steinsprut i hjulbuen forran og har prøvd og fikse dette midlertidig uten hell. har slipt det helt blankt og lagt på grunning og lakkert over men det holder jo i to dager så detter det av igjen når jeg spyler bilen med høytrykk. er det noen produkter jeg kan bruke som blir sittende lenger en vanlig grunning? noen som har noen ekspert triks her:-)

 

hele bilen skal mest sansynlig lakeres til sommeren men vill ikke kjøre med rust på fangeren til da:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syregrunning, også lakke det kansje?, men det må jo få herde/tørke i mer enn to dager før man går løs med høgtrykkspyleren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*plystrer 'Mission Impossible'-låta..*

Har TRE Audier med 'rustflekker', tror jeg har prøvd det meste, men sinkgrunning type 'tung' har gitt best resultat. Viktig å få på tett lakk etterpå, men det er vanskelig å få tørket ut ting ordentlig hjemme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.