#1 Skrevet Mars 4, 2013 Hadde bilen pepret med kameraer, så redigering var mildt sagt utfordrende, spesielt med sånn begrensing på software, men ble no litt video av det likevel. Så får dere og ett lite innblikk i hva jeg skal herje med i tiden fremover [video=youtube_share;4knNV0hWfYg] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2013 Må være helt sykt å kunne ratte rundt en V8 RS4 på isbane - nydelig lyd! Flott video! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2013 Hva slags kameraer er det du brukte? Og hva slags programvare? Helt rååå lyd, og jeg syns filmen ble ganske bra jeg Så morsomt ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2013 Sony HC inboard med ekstern mic (derav lyden) 3stk Gopro Hero 3 og 1 sony AS15 på utsiden, programvare pinacle studio HD 15. Jeg valgte å ikke slå av alle støttebeina og klarte meg hele dagen uten å kjenne på kantene, men som du ser på siste runden så hadde det ikke tatt lang tid før overmotet hadde tatt over Dosering av gass var ganske vanskelig med sånn respons i motor, men bilen er ikke akkurat lite sladdevillig, med 60% bak så kommer hekken med en gang, helt sykt hvor mye det har å si i forhold til andre quattroer jeg har kjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2013 Hvilken programvare skulle du helst hatt da? Adobe premiere eller Sony Vegas Pro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2013 Adobe sitt kjenner jeg ikke til, er sikkert bra, men jeg har sett litt på vegas pro og det virker som en grei oppdatering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2013 Jeg har brukt begge to og er ikke i tvil om at vegas pro er det letteste å jobbe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2013 Har støtte for opptil seks videokilder samtidig og har jeg hørt, pinnacle har bare to, og så fucker det alltid opp når jeg skal klippe ut en bit av ett lengre klipp, begynner og slutter på feil sted, henger seg opp o.s.v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2013 Aha.. aldri jobba noe med det men skjønner frustrasjonen, aldri opplevd noe slikt med vegas eller premiere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2013 Utrolig rå bil og ikke minst lyd:tilber: Så skikkelig morro ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2013 Hva koster det å knuse en fanger på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2013 Veeel, hadde ikke lyst å finne det ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...