Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg fant ut at det er en del ting jeg må fikse på bilen min!!!!

Den har nå begynt å lugge når jeg gasser, anlegge faller ut hele tiden, jeg trenger ny girkasse, for den går ikke i 1 gir....

trenger også ny håndbrekk, luftfilter, må også sveise fast den der greia luftfilteret henger på osv osv.

hjelp meg igjen!!

Edit: oljelampen lyser heller ikke, men alt det andre i dachbordet fungrer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes fort ut som om det heller lønner seg med en ny golf?:b

vokser ikke dem på trær?

at den lugger kan være mye...

tett bensinfilter, kondens, fordelerlokk/rotor (om det ikke er insprut)

cet ikke om dårlig jording kan gjøre at den lugger (tenker da på at det kan ha en sammenheng med at anlegget hopper ut..

håndbrekket er en enkel sak..; b men girboks hørtes kostbart ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert prøve å lese feilkoder ved neste lokallagsmøte, eller ved en annen anledning.

Girkasseproblemet kan kaaaanskje være slitt giroverføring...?

Tror jeg har både brukt håndbrekk-vaier og selve håndbrekket, hva er problemet?

Luftfilter eller boksen du trenger? Filter kjøper du nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har blitt så glad i bilen min så jeg vil ikke bytte den ut før om noen år :P

det er bare nå i det siste den har begynt å lugge, så jeg har ingen anelse, og oljelekkasjen som jeg har nå, begynte vell rundt lørdagen..

når det kommer til håndbrekket, så er det enkelte ganger ganske så hardt å dra opp, og enda vanskeligere å få det ned igjen, andre ganger piece of cake.

Jeg kan ikke så veldig mye med bil, men klarer alltid å få den i gang :P så jeg har ikke så mye anelse om hva ting heter :P

luftfilteret skal jeg kjøpe nytt så for lønninga kommer, må bare måle hvor stor det skal være.

Girkasse må jeg ha meg ny uansett, for den har vert slik siden jeg fikk bilen, også har jeg en del ekstra deler til motorrom, ekstra dører, ekstra takluke osv. hadde også ekstra panser, helt til svigers rygga på det og bulka hele driten....

Edit; jeg vet ikke helt hva og hvor jeg skal kjøpe deler heller :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en god plass å begynne ang kjøp av deler er møller eventuelt mekonomen litt avhengig av hva du skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildeler grenland ved pors banen har fine priser på deler! Araz eller Porsgrunn bilopphugging på Skjelsvik kan sikkert hjelpe deg med girkasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig kjent her i telemark heller :P har bare bodd her i snart 2 år :S

Og setter stor pris på alle tipsene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.