#1 Skrevet Mai 10, 2005 Her er noen klipp jeg fant fra tremek. En skikkelig smarting, med en RS2 det ser ut som har gått over 200.000 km http://kepek.utcaigyorsulas.hu/albun56 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Hadde ikke gjort noe om han hadde holdt kjeft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Turtallsperre finnes tydeligvis ikke på den bilen. Gjøre 0-100 i første gir er vel ikke helt bra for motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Den er nok chippet. Men se klippet en gang til du Per. Han kjører opp til hundre i andre gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Om det er første eller andre er ikke poenget, derimot at han drar bilen til 8000 når telleren slutter på 7000 er poenget, det kan da umulig være bra for motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Jaja det finnes mange "luringer" her i verden. Hvis det er org turbo på den så slutter jo den å dra lenge før 8 k rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2005 Rødmerkingen på 200'en og var på 7000org. Sperra på samme, men etter chipping ble den flyttet til 8000. Jeg mener jeg spurte hva som skulle til for å varve 10000 på motoren min engang, og fikk da ramset opp en masse. 8000 skal dog ikke vøre noe problem bare du ikke ligger der til stadighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2005 Hørt om en MK1 GTi her i distriktet (Nordmøre) som de fikk til å gå 16-17000 nogenlunde stabilt. De skulle drepe motoren, men kom på andre tanker da det ikke gikk helt etter planen. Prøvde så å se hvor langt de kunne tyne den. =) Noen har også satt en Vankel motor under vann. Seff trukket opp alt eksos, elektrisk osv. Og kjørte denne stabilt på 42000 rpm!!! Om jeg ikke husker feil så var det en av høyskolene her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2005 Om det er første eller andre er ikke poenget, derimot at han drar bilen til 8000 når telleren slutter på 7000 er poenget, det kan da umulig være bra for motoren?Kommer helt an på hva som er gjort med motoren det... Er den blue-printa og full pakke skal det ikke være noe farlig. Er KUN sperra fjerna, er det vel døden etter kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2005 Veldig mange trimchiper flytter sperren fra 7400 rpm (originalt på 20v turbo) til ca. 7800-7900 rpm. I tillegg kan turtellernålen ofte sprette litt merkelig når motoren treffer turtallssperren, så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2005 Turtallssperra er på 7500 på rs2 orginal,det samme gjelder rødmerkinga mener jeg å huske...Men jeg mener å huske at jeg fint dro min opp til 8000omdr...men da var ikke den orginal da men...Vanvittige motorer de 20vt motorene.. Og det forteste det går an å kjøre i 2 gir er 120kmt-i`ve been there..Så at han drar den til littover 100 er ikke så gæli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2005 Dæven!! Nå lærte jeg en god del, når det gjelder turtall hvertfall. Interssant lesing. Keep going! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2005 så ikke helt hva som gjorde han til så tulling jeg da.. sånn bortsett fra at gaten på første filmen kanskje ikke akkurat var beregnet på 150+... dra den ut på gir er jo ikke no problem.. var jo ikke akkurat så han lå å banket på sperra heller.. og på 1. gir så fyker turtallet på fort nok til at det er lett å gire litt seint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 18, 2005 så ikke helt hva som gjorde han til så tulling jeg da.. sånn bortsett fra at gaten på første filmen kanskje ikke akkurat var beregnet på 150+... dra den ut på gir er jo ikke no problem.. var jo ikke akkurat så han lå å banket på sperra heller.. og på 1. gir så fyker turtallet på fort nok til at det er lett å gire litt seint.. Det var det med å dra ut 2 og 3 gir i tett bebygd området da... Og attpå til inn mot et T kryss.. Blir vel litt revet med, er kansje bedre å si en tulling kansje.. Uansett, fete biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 18, 2005 Det var det med å dra ut 2 og 3 gir i tett bebygd området da...Og attpå til inn mot et T kryss.. Blir vel litt revet med, er kansje bedre å si en tulling kansje.. Uansett, fete biler. da er vi engie.. fikk inntrykk av at folk så på han som tulling fordi han valgte å bruke ALLE kreftene som ligger tilgjengelig i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...