#1 Skrevet Mars 5, 2013 Noen som har eller vet om en plass jeg kan få tak i fine og bra gulvmatter til min 85 coupe quattro? Formsydde sorte er å foretrekke, gjerne med quattro trykk på mattene foran, quattro corner i England har noen veldig fine Men da selvfølgelig bare til biler med Høyrestyring Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2013 Hei Er på jakt etter det samme. Har funnet noen sett på ebay som ser bra ut http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200899992391 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2013 Se der du Trodde jeg hadde tråla ebay rundt, men disse hadde gått meg hus forbi, takk for linken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2013 Da har jeg kjøpt ett sett av disse mattene og fikk de i posten i går, de ser VELDIG bra ut får ikke prøvd passformen på de da jeg har bilen stående på jobb for tiden, men skal innom der i morra og legge de i.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...