Hvem skal til VACN Hovedtreff Våler 31 Mai- 2 Juni?

Anbefalte innlegg

Bare hadde lyst å få oppsummert hvem i bergensområdet er det som planlegger å komme seg til VACN sitt hovedtreff på Våler 31 mai - 2 juni?

Hadde vært moro å fått samlet en god gjeng og kjørt sammen, selv planlegger jeg og min bror og kjøre fredag 31 mai.

 

Til info snakket jeg idag med Elverum Camping og bestilte hytte, de informerte om at det var svært få hytter igjen, så er lurt å bestillte snarest om man ønsker å få plass på campingen. Tlf 62 41 67 16.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde det i planen og reise.. Snakkes med Elverum camping for 1-2mnd siden og da hadde dei ikkje hytter med bad ledig. Så eg satt meg på vente liste.

Eg og min bror reiser ivertfall ned. sikkert tidligt på fredag event seint torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde det i planen og reise.. Snakkes med Elverum camping for 1-2mnd siden og da hadde dei ikkje hytter med bad ledig. Så eg satt meg på vente liste.

Eg og min bror reiser ivertfall ned. sikkert tidligt på fredag event seint torsdag.

 

Vi har 2 hytter med bad Ingve, så du og Ørjan kan få vaske stumpen hos oss om det ikke ordner seg med hytte med bad...;)

 

Vi reiser torsdag ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska hvertfall:) Hytte booket på Elverum camping :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk selv bare hytte uten bad og innlagt vann, de andre var allerede leid ut.

Men er ett bra sanitæranlegg sentralt på plassen så dette er ikke noe problem for min del i hvert fall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal.

 

Har hytte med bad. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og skal, tenkte å reise torsdag, men får se hvordan det ordner seg med fri på jobben.

Hadde vært kjekt å henge seg på en gjeng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg og hengt meg på eg og! må sjå på helso når det nermer seg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun overnatting fra fredag, og registrering til banekjøringen begynner kl. 14:00, førermøte 15:30, så da blir det grytidlig avgårde fredag morgen tenker jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser ned fredag og skal bo på Elverum camping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det blir en tur på meg og, har ikke bestemt noe enda men frister veldig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun overnatting fra fredag, og registrering til banekjøringen begynner kl. 14:00, førermøte 15:30, så da blir det grytidlig avgårde fredag morgen tenker jeg...

 

 

Lurer på om jeg skal henge meg på... Skal Lars også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal henge meg på... Skal Lars også?

Jeg kommer rett fra USA på fredagen så vurderer å "gå" av på Gardermoen for å bli med, våler er jo beste treffet! Drar du med S2'n bort? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare til og være med Lars:) Ingve gifter seg helga før så vi har nok tidenes hangover den helga ;-) send audien over med toget så står den klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal :) blir sikkert ein liten gjeng fra fusa i år og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med:) Overnatter på Namnå 20 min fra banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok tur på meg hvertfall! :D. Usikker på om eg har eksamen på fredagen, men eg skal bort helgen før på Gatebil og så mulig eg bare setter igjen bilen der borte og prøver å finne på noe lurt for og komme meg tilbake!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer rett fra USA på fredagen så vurderer å "gå" av på Gardermoen for å bli med, våler er jo beste treffet! Drar du med S2'n bort? : smil :

 

Det kan jeg muligens vis jeg ikke sitter på med noen andre da... Er litt lei av å kjør aleine over fjellet: eek : Men vi kan nå se litt når det nermer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har plass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok jobbing. : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser bort torsdagskveld/morgen,bo på Thon hotel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr Vidar Matre og meg satser på å få med alle hestene over... Satser på Thon Hotell med innlagt varmtvann.

Reiser vel over freddan regner jeg med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med A4en. Får se om an tåler 1 år til på banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.