#51 Skrevet Mai 29, 2013 Kjørte i natt, forøvrig fremdeles ingen gjennomsnitt måling i Lærdal'en :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 29, 2013 Er det noen som skal kjøre imorgen evnt når? Meg og Stian Helgesen regner med å kjøre i 4-5 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 29, 2013 Meg og Stian Helgesen regner med å kjøre i 4-5 tiden. Meg og ørjan satser på og komme oss avgårde i den tiden også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 29, 2013 Som vanlig kommer vi i siste liten, får ikke kjøre før 7-8 tiden fredag morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 30, 2013 Satser på tidlig i morgen tidlig, håper å rekke banekjøringen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 30, 2013 Meg og ørjan satser på og komme oss avgårde i den tiden også.. Kjøre A3 og S2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 30, 2013 Satser på tidlig i morgen tidlig, håper å rekke banekjøringen i morgen Då kan vi sikkert kjøre sammen, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 30, 2013 Då kan vi sikkert kjøre sammen, eller? Klarer ikke å kjøre så tidlig jeg heller, må på etterkontroll med bilen før avgang, så satser på å kjøre før 9 iallefall. Ringer deg underveis jeg, så kan vi se om jeg får hengt meg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 30, 2013 Klarer ikke å kjøre så tidlig jeg heller, må på etterkontroll med bilen før avgang, så satser på å kjøre før 9 iallefall.Ringer deg underveis jeg, så kan vi se om jeg får hengt meg på. Mr QuattroMatre og meg starter kl 0830 fra Storavannet imorgen tidlig... Treffes vel underveis...:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 30, 2013 Ruten er vel en selvfølge - om fagernes ? Vi håper å starte litt tidligere men hvem vet he he, uansett tlf nr mitt: 90138843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 30, 2013 Ruten er vel en selvfølge - om fagernes ?Vi håper å starte litt tidligere men hvem vet he he, uansett tlf nr mitt: 90138843 Om Fagernes ja.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 31, 2013 Godt å komme frem på Elverum camping. Turen gikk greit. Dårlig vei opp filefjell og det er visst stengt på dagtid innimellom. En del av E6 var stengt i natt, skiltet om rv 213. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 31, 2013 Satans vegvesen har helgen for bilbeltekontroller denne helgen, så pass på både belter og annet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 31, 2013 Satans vegvesen har helgen for bilbeltekontroller denne helgen, så pass på både belter og annet! Regner vel med at alle kjører med belter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...