#26 Skrevet Mars 12, 2013 Regner med jeg tar turen over jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 12, 2013 Skal vel ikke se bort ifra at det blir noen gule Poloer på banen i år igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 12, 2013 Gule Poloer kan vaere undervurderte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 12, 2013 Jeg har virkelig lyst å henge meg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 12, 2013 får vel se om jeg får tatt turen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 16, 2013 (endret) Ettersom jeg var så heldig å vant en plass på VACN sin jubileumstur så kommer jeg ikke til å reise til Våler i år. I den forstand har jeg en reservert hytteplass på Elverum camping fra fredag til søndag som jeg ikke trenger, første man som melder sin interesse kan ta over denne:) Til info er det en 4 manshytte uten bad Tillegs info: koster 700kr natten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 16, 2013 Jeg skal, har reservert to tomanns hytter uten bad for det var så å si det som var igjen, vet ikke hva jeg skal ha/trenger, men hvis to stk vil ha to manns hytter så kan vi bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 16, 2013 jeg er interessert i 1 tomanns hytte uten bad om noen skulle ta den andre! : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 7, 2013 Opp med seg! . Noen som har komt noe lengre med planer til turen? Eg har nå bestilt rom på Elgstua hotell, og satser på å kjøre bortover så eg får med meg så mye kjøring som mulig på fredag! Til de som vil ha bad og greier, hotellet åpner en ny del 1 juni, så vi fikk komme inn der litt tidligere om ønsket. 895kr pr natt for enmanns rom inkludert frokost. Noen andre som henger seg med på kjøring natt til fredag/ tiiidlig fredag morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 7, 2013 Vi bodde en gjeng på elgstua i fjor. Greitt hotell det Vi reiser nok tors formiddag må bare slite Ørjan og Ingve vekk i fra jobb hehe. Satser på at eg kanskje kjører pajeroen med henger. Vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 7, 2013 Noen andre som henger seg med på kjøring natt til fredag/ tiiidlig fredag morgen? Jeg kommer nok til å kjøre tidlig fredags morgen. Ikke 100% sikker når, men det finner vi ut av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 7, 2013 Eg skal avgårde:)veit ikkje heilt om eg har overnatting,va nåken som kanskje sku ordna.hvis ikkje blir da vel "roligheten" camping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 7, 2013 Vi kjører og tidlig fredag eller natt til fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg vurderer å henge meg på. Noe usikker hvilken bil da min blir hentet etter vårønstringen av ny eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 26, 2013 Tenkte å kjøre fra Ågotnes kl. 06:00 fredag morgen Fremme ved Elverum camping da i to tiden, slenger ting inn i hytten og rekker førermøte kl 15:30. Så får vi med oss 3 timer med banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg skal over etter to års uutholdelig og ufrivillig pause:-) Gleder meg som en gal til grill og pøsledigg på Camp`en: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 27, 2013 Om noen mangler hytte eller vil flytte til Elverum camping og bo med resten av Bergens folket så kommer jeg til å avbestille 1-2 hytter der uten toalett/bad. Skrik ut om dere vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 28, 2013 Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 28, 2013 Her har det også vært en pause, men vi stiller i år. Vi reiser torsdag ettermiddag, rett på campen. Da blir det brennevin på oss i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 28, 2013 Vi tenkte å kjøre i 3-4 tiden torsdag ettermiddag. Flere som tenker å kjøre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 28, 2013 blir å kjøre så snart dama er ferdig med eksamen på fredagen, sånn i 12/1/2 tia : p skulle helst vært avgårde tidligere på dagen, men ble no sånn i år : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 29, 2013 Vi har en ledig plass i 2 mannshytte med bad. Fra og med torsdag. Må bo med en trønder, men det går vel på et vis...?.... Send en pm til Vegard om det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 29, 2013 Er det noen som skal kjøre imorgen evnt når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 29, 2013 eg og broderen reiser bort i mårokveld ein gang, kjøre filefjell og rett på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 29, 2013 Kjører fra kr.sand kl 12 torsdag. Pitstop i Jessheim omr til fredagen. Satser på og være på plass ila fredag formiddag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...