Hvem skal til VACN Hovedtreff Våler 31 Mai- 2 Juni?

Anbefalte innlegg

Regner med jeg tar turen over jeg og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort ifra at det blir noen gule Poloer på banen i år igjen : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gule Poloer kan vaere undervurderte.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har virkelig lyst å henge meg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel se om jeg får tatt turen ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg var så heldig å vant en plass på VACN sin jubileumstur så kommer jeg ikke til å reise til Våler i år.

 

I den forstand har jeg en reservert hytteplass på Elverum camping fra fredag til søndag som jeg ikke trenger, første man som melder sin interesse kan ta over denne:)

 

Til info er det en 4 manshytte uten bad

 

Tillegs info: koster 700kr natten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal, har reservert to tomanns hytter uten bad for det var så å si det som var igjen, vet ikke hva jeg skal ha/trenger, men hvis to stk vil ha to manns hytter så kan vi bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er interessert i 1 tomanns hytte uten bad om noen skulle ta den andre! : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg! :D.

Noen som har komt noe lengre med planer til turen? Eg har nå bestilt rom på Elgstua hotell, og satser på å kjøre bortover så eg får med meg så mye kjøring som mulig på fredag!

 

Til de som vil ha bad og greier, hotellet åpner en ny del 1 juni, så vi fikk komme inn der litt tidligere om ønsket. 895kr pr natt for enmanns rom inkludert frokost.

 

Noen andre som henger seg med på kjøring natt til fredag/ tiiidlig fredag morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bodde en gjeng på elgstua i fjor. Greitt hotell det :)

 

Vi reiser nok tors formiddag må bare slite Ørjan og Ingve vekk i fra jobb ;) hehe. Satser på at eg kanskje kjører pajeroen med henger. Vi får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Noen andre som henger seg med på kjøring natt til fredag/ tiiidlig fredag morgen?

 

Jeg kommer nok til å kjøre tidlig fredags morgen. Ikke 100% sikker når, men det finner vi ut av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal avgårde:)veit ikkje heilt om eg har overnatting,va nåken som kanskje sku ordna.hvis ikkje blir da vel "roligheten" camping

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører og tidlig fredag eller natt til fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å henge meg på. Noe usikker hvilken bil da min blir hentet etter vårønstringen av ny eier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å kjøre fra Ågotnes kl. 06:00 fredag morgen : trøtt :

 

Fremme ved Elverum camping da i to tiden, slenger ting inn i hytten og rekker førermøte kl 15:30.

 

Så får vi med oss 3 timer med banekjøring. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal over etter to års uutholdelig og ufrivillig pause:-) Gleder meg som en gal til grill og pøsledigg på Camp`en: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen mangler hytte eller vil flytte til Elverum camping og bo med resten av Bergens folket så kommer jeg til å avbestille 1-2 hytter der uten toalett/bad. Skrik ut om dere vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det også vært en pause, men vi stiller i år.

Vi reiser torsdag ettermiddag, rett på campen.

Da blir det brennevin på oss i år også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tenkte å kjøre i 3-4 tiden torsdag ettermiddag. Flere som tenker å kjøre da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir å kjøre så snart dama er ferdig med eksamen på fredagen, sånn i 12/1/2 tia : p skulle helst vært avgårde tidligere på dagen, men ble no sånn i år : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en ledig plass i 2 mannshytte med bad. Fra og med torsdag. Må bo med en trønder, men det går vel på et vis...?.... :)

 

Send en pm til Vegard om det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal kjøre imorgen evnt når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og broderen reiser bort i mårokveld ein gang, kjøre filefjell og rett på campen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra kr.sand kl 12 torsdag. Pitstop i Jessheim omr til fredagen. Satser på og være på plass ila fredag formiddag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.