#1 Skrevet Mars 6, 2013 Etter ombyggingen min står jeg igjen med ett rs6 karosseri som jeg skal prøve å selge, ellers blir det levert til dynga.. Må hentes i Nord–Troms Pris: la oss starte på 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2013 Jeg hadde ihvertfall skjært ut bakskjerma før jeg kjørte den på dynga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2013 Det er planen :-P men først sjekke om noen er int i hele karosseriet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2013 Norsk bil? Er det kun det som er på bildet som følger med? Ser bla det står en stol i og bakseter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 Norsk bil?Er det kun det som er på bildet som følger med? Ser bla det står en stol i og bakseter? Er en nederlandsk bil. Er kun karosseriet som selges, men har hele interiøret også for salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...