fått pris på lakk behandling lurer på om det er dyrt eller ikke?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har fått en pris på 1500,- for full lakk behandling/forsegling og da tar de med innvendig puss av vinduer og innvendig i dørkarmer samt puss/vask av dekk og felger er dette en grei pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg har fått en pris på 1500,- for full lakk behandling/forsegling (teflon)og da tar de med innvendig puss av vinduer og innvendig i dørkarmer samt puss/vask av dekk og felger er dette en grei pris?

Hvis det er forsegling og ikke bare polish så er det jo en bra pris. Vet det koster 3200 for TefCar behandling her nede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er forsegling og ikke bare polish så er det jo en bra pris. Vet det koster 3200 for TefCar behandling her nede.

 

 

det er forsegling ja med 1 års garanti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg har fått en pris på 1500,- for full lakk behandling/forsegling (teflon)og da tar de med innvendig puss av vinduer og innvendig i dørkarmer samt puss/vask av dekk og felger er dette en grei pris?

 

 

Kjempe bra pris spør du meg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar:)

da gleder jeg meg til fredag da skal bilen inn på lakk behandling og regner da med at jeg får blank og fin bil til 17mai:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette hos han Karlsen og de el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette hos han Karlsen og de el?

 

 

stemmer

får håpe det blir bra ikke hørt no negativt om de i hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kanon pris det der ja, men dyrt hvis resultatet ikke blir bra.. Vet ikke noe om han, men legg igjen er rapport her da.. Er jo latterlig billig det der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var jo kanonpris! også fikk du med litt extra shining i tillegg da! På gjøvik bilpleie koster en teflon behandling 3000 kroner på en A4 og da er det ikke noe innvendig og felgshine inkludert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg fikk polish og forsegling på sin e36 igår. Betalte 2500 for det, og jeg syns det var billig. Prisen du har fått er direkte latterlig.

 

Ikke glem at du ikke skal vaske bilen på minst ei uke etter å ha fått på forsegling. Den skal nemlig herde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk igjen polon i dag etter lakkbehandling og jeg ble meget godt fornøyd med resultatet ble blank og fin :)

enste som er no dritt er at jeg ikke kan vaske bilen på ei uke og må dermed kjøre med møkete bil på 17 mai:(

legger ved et bilde av bilen ny behandla:)

ny polert web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.