#1 Skrevet Mars 6, 2013 hei jeg har en Audi A8 3,3 tdi 2002 modell som jeg aldri har sett at tilleggs varmeren har virka på, har testet med VagCom å det er ingen feilkoder på den. har gått inn i måleblokkene å sett på hiddenene, men blir ikke særlig klok på hva de forskjellige parameterene betyr, det eneste jeg ser er at den som viser temperatur aldri viser under 117 grader selv om morgenen i 4 minus, så jeg tenker at dette kan være noe å se nærmere på. her er et bilde av måleblokkene , så om noen kan hjelpe meg med å tyde dette så tror jeg at det skal være mulig å fikse den, for med en pris på 30k så blir det ikke aktuelt å kjøpe ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2013 den starter vel ikke når kjøleveske er over 70- 80 grader, så om det er den sensoren som har 117 grader pluss, så er det sikkert derfor. Men vet ikke om det er egen sensor i webastoen. Er jo flammesensor og glødeplugg... kanskje flammesensoren har temp sensor også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2013 det er en del lektyre på original webasto og webasto i A6 her, som sikkert kan veilede deg videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2013 Det jeg ønsker svar på er om hva Vag com viser meg her på dette bildet???? Tempsensoren er lokalisert på kortet å bestilt ny den kom på 15kroner, så om det bare er å lodde på en ny BTS141 på kortet så er mange penger spart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2013 Sorry , det bilde jeg trengte hjelp til å tolke var jo det øverste, noen som er gode på Vag Com????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2013 Tror du kan være rimelig sikker på at det er temp. sensoren i Webastoen som vises her. Webastoen opererer som en selvestendig enhet og trenger ikke andre sensor informasjon. Motor kjøletemp kan du jo lese av på "Engine" og se hva den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2013 Takk skal du ha Tore, da skal jeg får loddet på ny tempsensor straks den er i postkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2013 Da var ny BTS 141 loddet in, men i etterpåkokskapens tegn ser jeg jo at det ikke er tempratursensoren men er strøm regulator jeg har byttet. Tempratursensoren er den med gul ring rundt, skal prøve å få tak i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en tempratursensor som ligner på denne, eller kan brukes i stede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...