#1 Skrevet Mars 6, 2013 Denne så heftig ut, noen som har hørt/sett noe mer om denne: Vet ikke om dette ble riktig og legge under teknisk men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2013 Har sett på VFIZ og GetSTE... har ikke helt bestemmt meg for hvilken enda VFIZ ser jo ut som at alt er mulig, og GetSTE ser litt begrenset ut. VFIZ finner jeg ikke noen plass for å handle, men GetSTE koster 500$. GetSTE skulle visst også være under oppgradering, og også mulighet for metric. Men så har man jo den siste som rett og slett ser helt RÅ ut, men tydlevis ikke er salgbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 si ifra hvis du finner en plass å kjøp det på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2013 Den siste der så ganske rå ut ja! Bare synd det var et sånt merkelig språk.... Hehe Eg har forøvrig kjøpt GetSte sin, og må si eg er kanon fornøyd! De lagde en med metric systemet til meg, så det er ikkje noe problem og få De holder som sagt på og utvikle mere til den, men de kan legge inn det meste av temperaturer og lignende du kan hente i vagcom. Har du noen forslag til ka du kunne tenkt deg og ha tilgang til, kan du enten ta det med meg eller sende direkte til de. Eg har jevnlig kontakt med de mtp oppgraderinger, og ønsker til ka eg kunne tenkt meg, og de er veldig hjelpsomme! Vil absolutt anbefale noe sånt, eg er kanon fornøyd med GetSte'en min den tiden eg har hatt! . Har laget en liten film de ville ha av den og, om eg får klippet sammen litt skal eg se om eg får lagt den ut om du vil se nærmere på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...