Audi S6 2.2tq avant isbil/banebil

Anbefalte innlegg

Hei. legger ved noen bilder av bilen her+tekst;

bilen er tenkt å brukes til isbane/hobby banebil bruk. men jeg trenger finans for huslån, ellers hadde jeg beholdt den.

seter og teppet er tatt ut, har ikke det lenger. stolene er boltet i gulvet, hadde ikke noe setefeste for de.

belter og ratt er kjøpt hos kollevold motorsport på lierskogen. brukt veldig lite.nytt batteri, ny vannpumpe, nye bremseklosser foran, ikke så gamle bak. har 4 ekstra fjærer til bilen. mtm 303 chip skal det sitte i den, men jeg har ikke prøvd bilen så veldig mye på tørr føre, så litt usikker på hvordan den går. byttet nå til 034 motorsport coiler(gamle typen).

bruker litt kjølevæske,det er nok liten lekkasje i radiator. er no rustflekker på sidene av bilen og bakluke. men bilen fungerer til det som er tenkt å bruke den til. er ikke sperre på den.

blitt brukt agip racing olje på motor. km stand rundt 280.000. reg.reim skal være skiftet rundt 240.000km. er det noe du lurer på så ring meg på 95031396 eller pm

selges uten sommerdekk,skal brukes på en annen bil. har blitt lagret i garasje når den ikke har vært brukt. pris 30.000,-

, Mvh Mats Eggereide

SAM_0823.JPG

SAM_0827.JPG

SAM_0819.JPG

SAM_0825.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.