#1 Skrevet Mars 7, 2013 evighetsspm. har lest igjennom noen tidligere tråder, men har fått et nytt problem. Viser i instrument er helt i bunn som da resulterer i at lampa for tom tank lyser. Komponentaktivering av instrument får viserne til å gå til halv og hel. Så tror ikke det er feil med instrument. hiddenlister viser 22L på tanken om man leser ut fra instrument via diagnose, den setter også nivågiver til 139ohm.. sier meg ikke mye noen forslag her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2013 Hei. Synes å huske at noen tidligere har skrevet noe om selve målemekanismen i tanken. Var snakk om at den kan henge seg opp. Kunne ordne seg ved å fylle full tank, men det ble vel sagt at man må bytte den. Som sagt dette husker seg bare vagt, en klype salt er anbefalt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2013 Ja, leste litt om dette også. har kjørt med lite bensin i det siste. Forstod at det var 3 målere i tanken på disse, er vel bare nok om en henger på. Men så igjen, snodig at jeg leser ut 22Liter i hiddenlistene fra instrumentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2013 Ja, leste litt om dette også. har kjørt med lite bensin i det siste. Forstod at det var 3 målere i tanken på disse, er vel bare nok om en henger på.Men så igjen, snodig at jeg leser ut 22Liter i hiddenlistene fra instrumentet min tankmåler jobber opp og ned som en jojo. Regner med det er instrumentet siden turteller er død i tillegg. Men det er jo svett når den faller ned til bunn og den forferdelige pipinga begynner. Jeg kjører på tripteller, og det funker flott:) Bilen ligger på ca. literen i snitt med min kjøring og tanken er på 70 liter. Enkelt å følge med da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 Ja, leste litt om dette også. har kjørt med lite bensin i det siste. Forstod at det var 3 målere i tanken på disse, er vel bare nok om en henger på.Men så igjen, snodig at jeg leser ut 22Liter i hiddenlistene fra instrumentet Leser den 22 liter uansett, eller kan det tallet forandre seg om du har mer eller mindre bensin på tanken? Om måleren viser tom tank, men instrumentet mener 22 liter og du i realiteten har full tank; da kan det jo være instrumentet, tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2013 løste seg med full tank. Mistenker at en av giverne har hengt seg opp da. Men rart instrumentet viste 22L noe som var realitet også, gjennom hiddenlister på diagnosen. Usikker på hvordan systemet der fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...