#1 Skrevet Mars 7, 2013 (endret) Har denne bilen som skal selges i deler. Bilen blei plukket ned i dag 7/3-13, og alle deler går meget billig ved henting. Bilen har 270.000km på telleren. 2 eiere, hvorav den siste siden 99 og frem til den i dag møtte verktøykassa mi Motor: 1.6 101hk AFT - Motor går helt greit til å ha såpass km-stand. Ingen blårøyk eller ulyder. Men det er litt oljelekkasjer fra kam/ventildekselpakning, og regreim og vannpumpe bør byttes før bruk. Selges 1000kr ved henting. Motor er komplett med dynamo, servopumpe osv! Til og med coilen er med. Girkasse: 5-trinn manuell DGG - Alle gir virker uten ulyd eller skraping mellom gir. 500 kr ved henting Ta kontakt om du trenger deler! Billige hentepriser!! Selve karosseriet går i pressa i løpet av neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2013 Framdører, grill m/farget list. Har du en pakkepris på dette, om det er i orden? Dvs. Mindre rust enn det jeg har på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2013 Framdører, grill m/farget list. Har du en pakkepris på dette, om det er i orden? Dvs. Mindre rust enn det jeg har på min. Hei! Grillen med list kan du få for 150kr om du henter. Dørene blei med i pressa dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2013 Det var leit da, siden dørene er det jeg egentlig trenger mest. Da kan jeg se an om jeg kanskje skal til Kongsberg en dag i fremtiden, trur ikke jeg gidder å ta turen kun for grillen, med mindre det var du som hadde de fancy hodeskalleflaskene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2013 Det var leit da, siden dørene er det jeg egentlig trenger mest.Da kan jeg se an om jeg kanskje skal til Kongsberg en dag i fremtiden, trur ikke jeg gidder å ta turen kun for grillen, med mindre det var du som hadde de fancy hodeskalleflaskene? Det er meg som har de fancy flaskene også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2013 Opp igjen! Det som ligger igjen er: 1. Bakfanger m/hull til hengerfeste - 100 kr ved henting 2. Instrumentpanel - 300 kr 3. Sidespeil, elektrisk justerbare med bryterpanelet - 300 kr for begge sider. Ene speilkåpa er litt skadet. 4. Hengerfeste - 300 kr 5. Elektrisk glasstakluke komplett (Skinner, motor og bryter) - 1000 kr 6. Motor og girkasse komplett (Starter, dynamo, coil osv..) - 1000 kr ved henting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2013 Opp igjen!! Bare kom med bud. Delene skal bort!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2013 Opp igjen!! Kom med skambud! Delene skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2013 OPP OPP OPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...