97' Golf 3 1.6 101hk stv selges i deler! Alt er til salgs!

Anbefalte innlegg

Har denne bilen som skal selges i deler.

Bilen blei plukket ned i dag 7/3-13, og alle deler går meget billig ved henting.

Bilen har 270.000km på telleren. 2 eiere, hvorav den siste siden 99 og frem til den i dag møtte verktøykassa mi ;)

 

Motor: 1.6 101hk AFT - Motor går helt greit til å ha såpass km-stand. Ingen blårøyk eller ulyder. Men det er litt oljelekkasjer fra kam/ventildekselpakning, og regreim og vannpumpe bør byttes før bruk. Selges 1000kr ved henting. Motor er komplett med dynamo, servopumpe osv! Til og med coilen er med.

 

Girkasse: 5-trinn manuell DGG - Alle gir virker uten ulyd eller skraping mellom gir. 500 kr ved henting

 

Ta kontakt om du trenger deler! Billige hentepriser!!

Selve karosseriet går i pressa i løpet av neste uke.

 

IMG_0396.jpg

IMG_0397.jpg

IMG_0398.jpg

IMG_0399.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0406.jpg

IMG_0407.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0408.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framdører, grill m/farget list. Har du en pakkepris på dette, om det er i orden? Dvs. Mindre rust enn det jeg har på min. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framdører, grill m/farget list. Har du en pakkepris på dette, om det er i orden? Dvs. Mindre rust enn det jeg har på min. :)

 

Hei!

 

Grillen med list kan du få for 150kr om du henter. Dørene blei med i pressa dessverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var leit da, siden dørene er det jeg egentlig trenger mest.

Da kan jeg se an om jeg kanskje skal til Kongsberg en dag i fremtiden, trur ikke jeg gidder å ta turen kun for grillen, med mindre det var du som hadde de fancy hodeskalleflaskene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var leit da, siden dørene er det jeg egentlig trenger mest.

Da kan jeg se an om jeg kanskje skal til Kongsberg en dag i fremtiden, trur ikke jeg gidder å ta turen kun for grillen, med mindre det var du som hadde de fancy hodeskalleflaskene?

 

Det er meg som har de fancy flaskene også ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen!

 

Det som ligger igjen er:

 

1. Bakfanger m/hull til hengerfeste - 100 kr ved henting

2. Instrumentpanel - 300 kr

3. Sidespeil, elektrisk justerbare med bryterpanelet - 300 kr for begge sider. Ene speilkåpa er litt skadet.

4. Hengerfeste - 300 kr

5. Elektrisk glasstakluke komplett (Skinner, motor og bryter) - 1000 kr

6. Motor og girkasse komplett (Starter, dynamo, coil osv..) - 1000 kr ved henting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen!! Bare kom med bud. Delene skal bort!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen!! Kom med skambud! Delene skal bort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.